نگاهی به بازی های شب دوم گروه اول لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به بازی های شب دوم گروه اول لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در جدالی سخت باید به مصاف زسکامسکو روسیه برود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های گروه اول لیگ قهرمانان در شب دوم دور گروهی این تورنمنت، چهارشنبه شب به مصاف هم می روند. در شب دوم مسابقات، دو تیم سه امتیازی منچستریونایتد و زسکا مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند و بازندگان شب نخست هم مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

در دیدار حساس شب دوم از گروه اول، زسکامسکو در Arena CSKA میزبان منچستریونایتد است. هر دو تیم شرایط خوبی را تجربه می کنند. یونایتد در شش مسابقه قبلی اش در تمامی رقابت ها، 5 برد کسب کرده و زسکا هم اگرچه ابتدای هفته مقابل دینامومسکو به تساوی 0-0 رسید ولی در شش مسابقه اخیرش 4 برد کسب کرده و در هفته اول مسابقات نیز دست به کار بزرگی زد و بنفیکا را از پیش رو برداشت.

منچستریونایتد برای این بازی، روخو، زلاتان، فلینی و پوگبا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بایی و جونز هم دو جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشتند و مشکلی برای همراهی تیم مورینیو ندارند. این دو تیم تاکنون 4 بار مقابل همدیگر قرار گرفته اند که سهم یونایتد دو برد بوده و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. شیاطین سرخ در این 4 بازی، 6 گل زده اند. این دو تیم در فصول 2009-2010 و 2015-2016 لیگ قهرمانان نیز همگروه بودند.

زسکامسکو برای پنجمین فصل متوالی حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند. تیم روسیه ای، در این فصل در رقابت های اروپایی شروع خوبی داشته و در پنج مسابقه اخیر اروپایی خود 5 برد را کسب کرده است. آن ها در بازی مقابل بنفیکا، برای اولین بار در این فصل در اروپا، دروازه شان باز شد. منچستریونایتد برای بیست و یکمین بار حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان را تجربه می کند. آمار شیاطین سرخ در مقابل تیم های روسیه ای 3 برد، 7 تساوی و 1 باخت است. این آمار در خاک روسیه، 1 برد و 4 تساوی است.

اما در دیگر دیدار این گروه، تیم های بازنده شب نخست، در سوئیس به مصاف هم می روند. هر دو تیم در پی جبران شکست در هفته اول هستند. بازل و بنفیکا سابقه دو بار تقابل را دارند که بنفیکا یک برد و یک تساوی کسب کرده است. بازل در شرایطی در خانه به مصاف بنفیکا می رود که در 5 بازی اخیر خانگی اش در لیگ قهرمانان اروپا، بردی را کسب نکرده است. در آن سمت آمار بنفیکا در بازی های اروپایی در مقابل تیم های سوئیسی، 3 برد و 3 تساوی است. بنفیکا در سوئیس، 1 برد و 2 تساوی کسب کرده است.

1878