پیش بازی منچسترسیتی - شاختار؛ سیتیزن ها به دنبال تداوم پیروزی های پرگل

پیش بازی منچسترسیتی - شاختار؛ سیتیزن ها به دنبال تداوم پیروزی های پرگل

وبسایت رسمی برنامه نود - در گروه ششم لیگ قهرمانان منچسترسیتی به دنبال ادامه روند پیروزی های خود است و ناپولی می خواهد شکست هفته اول را جبران کند. 

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب در هفته دوم گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا تیم های منچسترسیتی و شاختاردونتسک در منچستر و تیم های ناپولی و فاینورد در ناپل به مصاف یکدیگر می روند. 

منچسترسیتی - شاختار

شاگردان گواردیولا که شروع درخشانی در این فصل داشتند و در لیگ انگلیس به پیروزی های پرگلی دست یافتند در هفته نخست لیگ قهرمانان با ۴ گل در خانه فاینورد به پیروزی رسیدند تا در این رقابت ها هم شروع خوبی داشته باشند. سیتی اما در هفته دوم میزبان شاختاری است که در هفته اول موفق شد به پیروزی غیرمنتظره مقابل ناپولی آماده دست یابد. امتیاز گرفتن این تیم اوکراینی در منچستر می تواند شرایط این گروه را پیچیده کند و گواردیولا می داند برای صدرنشینی کسب پیروزی در بازی های خانگی بسیار اهمیت دارد. 

سیتی در این بازی گوندوغان و کمپانی را در اختیار ندارد و حضور مندی هم در ابهام قرار دارد. مهمترین غایب شاختار هم داریو سرنا است که به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش از حضور در این بازی محروم شده است. 

این نخستین بازی رسمی دو تیم است. 

شاختار در ۴ بازی قبلی خود در انگلیس شکست خورده است. 

منچسترسیتی در ۹ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

ناپولی - فاینورد

ناپولی که با پیروزی در هر ۶ بازی خود در سری آ در صدر قرار گرفته در نخستین بازی در لیگ قهرمانان در خانه شاختار شکست خورد تا اهمیت بازی با فاینورد بیشتر از قبل شود. نماینده هلند که در هفته اول با ۴ گل در خانه مغلوب منچسترسیتی شد به دنبال اعاده حیثیت است و می خواهد شکست سنگین هفته قبل را جبران کند. شاگردان مائوریسیو ساری که فصل گذشته در مرحله یک هشتم به دست رئال مادرید حذف شدند می دانند برای صعود از این گروه به امتیازات بازی های خانگی نیاز مبرمی دارند. 

ناپولی در این بازی میلیک را که بار دیگر دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شده در اختیار نخواهد داشت. انتظار می رود آلن و جورجینیو که در بازی با شاختار روی نیمکت نشستند در این بازی به ترکیب اصلی بازگردند. 

فاینورد در ۸ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست خورده است. 

فاینورد در ۷ بازی از ۸ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل دریافت کرده است. 

۲۰۳۱