بوژ: تماشای بازی های رئال مادرید را دوست دارم؛ تیم زیدان آسیب پذیر نیست

بوژ: تماشای بازی های رئال مادرید را دوست دارم؛ تیم زیدان آسیب پذیر نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - پیتر بوژ سرمربی تیم دورتموند در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دیدار سه شنبه شب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد، و بوژ در مورد یک آزمون جدی برای تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی گفت:

برای من این یک آزمون نیست. ما در فرم خوبی هستیم، آنها حریف فوق العاده ای هستند و خوشحالم که بازی در زمین ما برگزار می شود.

تیم های اسپانیایی در اروپا:

تیم های اسپانیایی، بخصوص بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو به شدت در اروپا غالب هستند. آنها در سطح بسیار بالایی بازی می کنند اما ارزیابی اینکه تیم های آلمانی چه شرایطی را می گذارنند سخت است چون این اولین سال حضور من در دورتموند است. امسال همه چیز می تواند تغییر کند. بایرن در لیگ قهرمانان نماینده بسیار خوبی برای آلمان بوده و ما هم می توانیم و امسال می تواند کاملاً متفاوت باشد.

چه چیزی را در مورد رئال مادریدِ زیدان می پسندید؟

واقعاً تماشای بازی های رئال مادرید را دوست دارم. آنها با بازیکنانی که تکنیک فوق العاده ای دارند، زیبا بازی می کنند. از وقتی زیدان روی کار آمده، آنها اینطور بازی می کنند و تماشای بازی آنها لذت بخش است.

لحظه خوب برای بازی با رئال مادریدی که مصدومان زیادی دارد:

فکر نمی کنم که آنها با مصدومیت بازیکنانشان آسیب پذیر شوند. ما هم مصدومانی داریم و هنوز هم می توانیم سبک بازی خود را ارائه کنیم. ترکیب رئال مادرید بسیار بزرگ است و می توانند به این مصدومیت ها غلبه کنند.

اوبامیانگ در فرم خوبی است و رئال مادرید مهاجم ندارد:

موافق نیستم. کریستیانو امسال خیلی بازی نکرده اما فوق العاده است و می تواند گلزنی کند. سایر مهاجمان آنها نیز همینطور اند. فکر نمی کنم تفاوتی وجود داشته باشد.

آیا ممکن است که سبک بازی خود را مقابل رئال مادرید هم حفظ کنید؟

مطمئناً ممکن است اما باید خیلی خوب عمل کنیم. اگر ضعیف عمل کنیم، کار سخت خواهد شد. همه چیز به آن بستگی دارد...

1771