نگاهی به بازی های شب دوم گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به بازی های شب دوم گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - هر چهار تیم گروه پنجم یک امتیاز دارند.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب تیم های گروه پنجم لیگ قهرمانان، در دومین بازی خود در دور گروهی به مصاف هم می روند، در پایان شب نخست هر 4 تیم، یک امتیاز کسب کردند. دیدار تیم های سویا و لیورپول در آنفیلد با تساوی 2-2 پایان یافت و بازی اسپارتاک مسکو و ماریبور با تساوی 1-1 به پایان رسید.

لیورپول در دومین بازی خود در ورزشگاه Otkrytie میهمان اسپارتاک مسکو است، تیم کلوپ در حالی راهی روسیه شده که شنبه شب موفق شد در کینگ پاور لسترسیتی را 3-2 شکست دهد، نکته امیدوارکننده این مسابقه بازگشت کوتینیو به فرم خوب خود بود. مانه هم که در بازی های داخلی محروم بوده، می تواند در این مسابقه به تیمش کمک کند. تیم کلوپ با 21 بازیکن راهی روسیه شده و کاریوس در این بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت. گومز هم از لیورپول غایب این مسابقه است. در آن سمت، اسپارتاک هم پرومس، گلوشاکوف، زی لوئیس و آنانیدزه را در اختیار ندارد.

اسپارتاک در حالی پای به این مسابقه می گذارد که در 17 مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان در خانه، فقط دو بار پیروز شده و 10 بار طعم تلخ شکست را چشیده است. آن ها در 18 مسابقه اخیر خانگی شان در اروپا، فقط یک کلین شیت داشته اند. اما اوضاع لیورپول هم خیلی تعریفی ندارد، قرمزهای آنفیلد در شش مسابقه اخیرشان در لیگ قهرمانان پیروز نشده اند که این طولانی ترین روند بدون برد لیورپول در این مسابقات است. ضمن این که لیورپولی ها در هشت مسابقه اخیرشان در لیگ قهرمانان، کلین شیت نکرده اند.

این دو تیم در فصل 2002-2003 لیگ قهرمانان هم به مصاف هم رفتند که لیورپول در هر دو دیدار پیروز شد. بازی دو تیم در روسیه با برتری 3-1 لیورپول پایان یافت.

در دیگر مسابقه گروه پنجم، سویا در خانه خود میزبان ماریبور است، سویا که در بازی نخست خود یک تساوی ارزشمند را در خارج از خانه کسب کرد، شروع خوبی در لالیگا داشته و امیدوار به حفظ این روند است. آن ها در 15 مسابقه اخیر خانگی شان در لیگ قهرمانان، 11 بار برنده شده اند و در این 15 مسابقه همیشه گل زده اند. تیم اسپانیایی امیدوار است با این آمار خوب، در هفته دوم به یک برد دلچسب برسد.

1878