خط آتش پارس جنوبی جم، بلای جان همه حریفان

خط آتش پارس جنوبی جم، بلای جان همه حریفان

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پارس جنوبی جم که اولین حضورش در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند، به لطف خط حمله گلزن و خطرناکی که در اختیار دارد، صدر جدول رده بندی را در اختیار گرفته است.

به گزارش وب سایت نود، پارس جنوبی جم در 7 بازی انجام شده در این فصل از رقابت های لیگ برتر توانسته 14 بار دروازه حریفان را باز کند تا به عنوان بهترین خط حمله لیگ به طور مشترک با تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان شناخته شوند. البته پارس جنوبی جم به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ هفدهم تا این هفته از رقابتها، از یک نظر نسبت به دو تیم دیگر یعنی پدیده مشهد و ذوب آهن شرایط بهتری دارد. شاگردان مهدی تارتار تنها تیم حاضر در لیگ هفدهم به شمار می روند که در تمامی بازی های خود موفق به گلزنی شده اند. پارس جنوبی جم در سه بازی خانگی برابر پیکان، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران، و همچنین در چهار بازی خارج از خانه برابر گسترش فولاد، سپاهان، استقلال خوزستان و سایپا توانسته دروازه همه حریفان خود را باز کند. بنابراین، پارس جنوبی جم در حال حاضر با گلزنی در 7 بازی متوالی بهترین آمار را در اختیار دارد.

پدیده مشهد به عنوان تیم دوم جدول رده بندی هم مثل صدرنشین 14 گل زده دارد اما شاگردان رضا مهاجری تنها در یک بازی برابر صنعت نفت آبادان موفق به گلزنی نشدند. ذوب آهن گرچه در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اما به لطف پیروزی 6 بر صفر برابر استقلال خوزستان، تعداد گل های زده خود در این فصل را به عدد 14 رسانده که بهترین آمار این تیم اصفهانی در تاریخ رقابت های لیگ برتر به حساب می آید.

2081