پاریسن ژرمن پس از خرید نیمار هشت ستاره خود را برای فروش گذاشته بود!

پاریسن ژرمن پس از خرید نیمار هشت ستاره خود را برای فروش گذاشته بود!

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار در روزهای اخیر به خاطر اختلافش با کاوانی در مورد زدن کاشته ها و ضربات پنالتی خبرساز شده بود اما به نظر می رسد که مشکل وی با هم تیمی هایش در پی اس جی به سادگی حل نخواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، بسیاری از هم تیمی های نیمار رابطه خوبی با این بازیکن ندارند چرا که به خاطر او در آستانه خروج از تیم پاریسی قرار گرفته بودند. یوفا که در فصل نقل و انتقالات تابستانی تحت فشار باشگاه هایی نظیر بایرن، یووه و رئال مادرید قرار داشت، در فاصله 48 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات تابستان به پی اس جی فشار آورد تا با فروش برخی از ستارگانش قوانین فیرپلی مالی را رعایت کند در غیر این صورت از لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 کنار گذاشته خواهد شد.

الخلیفی، مالک پی اس جی بلافاصله بعد از هشدار یوفا با وکلای هشت ستاره این تیم یعنی دی ماریا، پاستوره، ماتوئیدی، لوکاس مورا، درکسلر، بن عرفا، اوریه و تیاگو سیلوا تماس گرفت و درهای خروجی را به روی آنها باز کرد. از این جمع فقط اوریه با 25 میلیون یورو به تاتنهام پیوست و ماتوئیدی با 20 میلیون یورو به یوونتوس پیوست و شش ستاره دیگر ماندنی شدند. در حال حاضر رابطه شش بازیکنی که به خاطر نیمار در آستانه فروخته شدن بودند به هیچ وجه با ستاره برزیلی خوب نیست.

1140