برتری آلومینیوم اراک مقابل ماشین سازی/ شعار علیه خطیبی در تبریز

برتری آلومینیوم اراک مقابل ماشین سازی/ شعار علیه خطیبی در تبریز

وبسایت رسمی برنامه نود - آلومینیوم اراک مقابل ماشین سازی تبریز به برتری رسید.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول از ساعت 16 امروز در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل به مصاف یک دیگر رفته بودند که در پایان تیم میهمان با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. 

گل ماشین سازی توسط حامد پاکدل در دقیقه 10 و گل های آلومینیوم اراک نیز توسط حسین احمدلو در دقیقه 65 (پنالتی) و میلاد احمدی در دقیقه 3+90 به ثمر رسید. 

حدود 50 نفر از هواداران ماشین سازی از این دیدار استقبال کرده اند. 

داور این دیدار در دقیقه 63 به سود تیم میهمان اعلام ضربه پنالتی کرد که این تصمیم مورد اعتراض کادر فنی ماشین سازی قرار گرفته و آنها به این تصمیم داور اعتراض کردند. رسول خطیبی تصمیم داشت تا این بازی ادامه پیدا نکند که پس از دقایقی از تصمیم خود منصرف شد. داریوش اسفندیاری، مربی دروازه بانان ماشین سازی از کنار زمین مسابقه اخراج شد. 

حامد بختیاری از تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 30 با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. 

داور این دیدار در صحنه اعلام پنالتی به سود تیم میهمان تصمیمات متعددی گرفته و پس از اخراج دو بازیکن از تصمیم خود منصرف و در نهایت محمدرضا حیدرزاده از ماشین سازی تبریز اخراج شد.

هواداران تیم ماشین سازی پس از گل دوم تیم میهمان علیه رسول خطیبی شعار داده و خواستار استعفای این مربی شدند. 

ترکیب اولیه ماشین سازی: پرویز کریمی، علی جراح کار، مهدی قریشی، شهریار شیروند، محمدرضا پور محمد، محمد رستمی، علی حقدوست، محمدرضا حیدرزاده، علیرضا رمضانی، مهرداد بایرامی و حامد پاکدل

ترکیب اولیه آلومینیوم اراک: محمدرضا قویدل، میلاد درخشان، حامد بختیاری، رسول سروش نیا، فردین عابدینی، میثم آقایی، حسین احمدلو، بهادر عبدی، سعید یوسف زاده، ایمان رئیسی و میلاد احمدی

20441