طارمی از کدام بازی به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد؟

طارمی از کدام بازی به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - حکم اخیر طارمی، او را از 14 بازی لیگ برتر محروم می‌کند.

به گزارش وبسایت نود، حکم محرومیت طارمی، به دست باشگاه پرسپولیس رسیده و به نظر نمی‌رسد راهی برای فرار از این حکم وجود داشته باشد. پرسپولیسی‌ها قصد اعتراض به CAS را دارند اما بعید است دادگاه عالی ورزش هم حکم فیفا را نقض کند. اجرای حکم، از جمعه آغاز شده و در صورتی که پرسپولیس نخواهد با گرفتن حکم تعلیق موقت اجرای آن را به تعویق بیندازد، تا 4 ماه اجازه استفاده از طارمی را نخواهد داشت و اجازه خرید بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستان و تابستان بعدی را هم ندارد.

حکم طارمی، روز 22 سپتامبر به دست باشگاه پرسپولیس رسیده و از آن زمان لازم الاجراست. با این حکم، طارمی تا روز 22 ژانویه 2018، نمی‌تواند پرسپولیس و تیم ملی را در هیچ مسابقه‌ای همراهی کند. دو بازی تیم ملی تا آن زمان با توگو و روسیه قطعی شده و ممکن است در دو تاریخ فیفا دی دیگر، تیم ملی بازی‌های دوستانه دیگری را هم برگزار کند.

در مورد پرسپولیس، طارمی 14 بازی لیگ برتر و بازی‌های باقی مانده از این فصل لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد و در جام حذفی هم نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. زمان بازگشت طارمی، بازی هفته بیست و یکم پرسپولیس با پیکان است. یعنی آقای گل دو فصل قبلی لیگ، می‌تواند در 10 هفته پایانی برای پرسپولیس بازی کند و در فصل آینده لیگ قهرمانان هم به میدان برود.

فصل پیش طارمی، در 10 بازی پایانی 8 گل برای پرسپولیس زد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت. شاید آقای گلی او با این محرومیت از دست رفته باشد، اما در صورتی که پرسپولیس تا آزمان در کورس قهرمانی باقی بماند، می‌تواند از او برای هفته‌های پایانی و بازی برگشت با مدعیان قهرمانی استفاده کند.

22330