برتری پدیده مقابل تراکتور سازی

برتری پدیده مقابل تراکتور سازی

وبسایت رسمی برنامه نود - پدیده مشهد مقابل تراکتور سازی به سه امتیاز دیدار رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتور سازی تبریز و پدیده مشهد در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پدیده به پایان رسید. 

گل های تیم پدیده در دقیقه 81 توسط محمد قاضی از طریق ضربه پنالتی و محمد رضا خانزاده در دقیقه 84 به ثمر رسیده و گل تراکتور سازی نیز توسط محمد ایران پوریان در دقیقه 2+90 از طریق ضربه پنالتی به ثمر رسید. 

داور این دیدار به علی طاهران(78) محمد نادری(80) از تراکتورسازی و شهاب گردان(2+90) از پدیده کارت زرد نشان داده و محمدرضا خلعتبری(89) از پدیده از زمین مسابقه اخراج شد. 

حدود 20 هزار نفر از هواداران تراکتور سازی با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند. 

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور(از دقیقه 86- عارف آقاسی)، علی طاهران(از دقیقه 85- فرزاد حاتمی)، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی (از دقیقه 89- مهدی ببری)

ترکیب پدیده مشهد:شهاب گردان، محمدحسین مرادمند(از دقیقه67- سید عبدالله حسینی)، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، معین عباسیان، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، حسین مهربان(از دقیقه 78- محمدمهدی مهدی‌خانی)، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد(از دقیقه 88- محمداسماعیل نظری) و محمد قاضی

شرح گل:

گل اول پدیده: محمد قاضی از روی صحنه پنالتی توپ را در جهت موافق دروازه بان تراکتور سازی شوت زد که در ادامه توپ زیر از زیر دستان گروسیان عبور کرده و تبدیل به گل شد.

گل دوم پدیده: محمد رضا خانزاده در دقیقه 84 این دیدار از داخل به بیرون محوطه تراکتور سازی حرکت کرده و و شوت زمینی این بازیکن به گوشه دواره تراکتور سازی رفت تا دومین گل این تیم ثبت شود. 

گل تراکتور سازی: تراکتور سازی از روی خطای دست منصوری صاحب موقعیت پنالتی شد که ایران پوریان توپ را به وسط دروازه گردان زده و تبدیل به گل تراکتور سازی شد. 

دقایق حساس:

تراکتور سازی در دقیقه 5 این دیدار از طریق ارسال خطرناک آزادانی از سمت راست زمین مسابقه صاحب موقعیت حساس شده بود که دروازه بان پدیده این توپ را پیش از رسیدن به مهاجمان تراکتور سازی دفع کرد. 

بازیکنان پدیده در دقیقه 14 این دیدار در حالی که مهدی کیانی به زمین افتاده بود، حمله را به سمت دروازه تراکتورسازی ترتیب دیدند که شوت صادقی را گروسیان دفع کرد.

آزادی در دقیقه 15 این دیدار با توپ ربایی از خانزاده موقعیت حساسی را برای تیمش ایجاد که شوت این بازیکن را شهاب گردان دفع کرد. 

عباسیان در دقیقه 27 این دیدار بازیکن تیمش را صاحب موقعیت حساس کرده که نفوذ و پاس مهربان را نادری مقابل دروازه تراکتور سازی دفع کرد.

تراکتور سازی در دقیقه 33 این دیدار حمله خوبی را به سمت دروازه پدیده بود که مرادمند این موقعیت را دفع کرد.

محمد ایران پوریان در دقیقه 34 این دیدار پاس در عمق خوبی به تهامی داده و در ادامه توپ با ضربه این بازیکن به اوت رفت.

محمد قاضی در دقیقه 39 این دیدار به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن به اوت تبدیل شد.

محمد ایران پوریان در دقیقه 44 توپ را در میانه میدان به آزادی پاس داده ولی در ادامه دروازه بان پدیده به سرعت به توپ رسید.

مرتضی منصوری در دقیقه 49 این دیدار توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه سر محمد قاضی با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور سازی راهی اوت شد.

قاسمی نزاد در دقیقه 68 این دیدار شوت زد که توپ در ادامه به دروازه تراکتور سازی برخورد کرد ولی تبدیل به گل نشد.

مسلمی پور در دقیقه 72 این دیدار ممکن بود با اشتباه ارسال عباسیان را وارد دروازه خودی کند که توپ به اوت رفت.  

صادقی در دقیقه 84 به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن را گروسیان برگشت داد تا دروازه تراکتور سازی باز نشود. 

گفتنی است، پدیده مشهد با این سه امتیاز در جدول رده بندی 14 امتیازی شده و در رده دوم قرار گرفته و تراکتور سازی نیز با 7 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد. 

20441