برتری گسترش فولاد مقابل سیاه جامگان/ فرار قعر جدول شاگردان بوناچیچ

برتری گسترش فولاد مقابل سیاه جامگان/ فرار قعر جدول شاگردان بوناچیچ

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان لوکا بوناچیچ مقابل سیاه جامگان به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:55 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان لوکا بوناچیچ به پایان رسید. 

گل گسترش فولاد توسط رضا خالقی فر در دقیقه 13 به ثمر رسید.

داور این دیدار به دراگان ژارکویچ( دقیقه 48) از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد. 

حدود 600 نفر این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند. 

ترکیب سیاه جامگان مشهد:

محمدحسین عین‌افشار، رضا شربتی،یرهانی هاشمی، محسن آقایی، حمیدرضا علی‌عسگری، مصطفی احمدی(از دقیقه 46- حسین بادامکی)، کریم احمدی، محمدمهدی عسگری (از دقیقه 78- پیام ملکیان)، کیوان امرایی، روح‌الله سیف‌اللهی و یونس شاکری(از دقیقه 63- امیر محمد پناهی)

ترکیب گسترش فولاد تبریز:

فرناندو دخسوس(از دقیقه46- کوروش ملکی)، دراگان ژارکویچ، ادسون هنریکه، میلاد فخرالدینی(از دقیقه 2+90- سامان نریمان‌جهان)، محمد خرم‌الحسینی(از دقیقه 46- سید محسن حسینی)، آندرانیک تیموریان، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، امید جهانبخش و رضا خالقی‌فر

شرح گل:

جهانبخش با ارسال بلند میلاد فخرالدینی از سمت راست زمین مسابقه صاحب موقعیت حساس شد تا این بازیکن با پاس توپ به خالقی فر این بازیکن را در موقعیت شوت زنی قرار بدهد. در ادامه خالقی فر با ضربه ای دروازه تیم سیاه جامگان را باز کرد. 

لحظات حساس:

دقیقه 9: زنده روح صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن با اختلاف نسبتا کمی از دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.

دقیقه 11: سیف اللهی توپ را از موقعیت ضربه آزاد سمت راست زمین مسابقه ارسال کرد که توپ با عبور از مقابل شاکری به بیرون رفت.

دقیقه 17: کیوان امرایی نفوذ سریعی از سمت راست زمین مسابقه انجام داده و در ادامه به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن منجر به گل نشده و به بیرون رفت.

دقیقه 26: مصطفی احمدی توپ را میانه زمین به سمت دروازه گسترش فولاد فولاد ارسال کرد و در ادامه شاکردی به توپ ضربه زد که کرنر نصیب سیاه جامگان شد.

دقیقه 32: جهانبخش به توپ شوت زد که توپ از بالای دروازه تیم سیاه جامگان به بیرون رفت.

دقیقه 37: سیاه جامگان از روی اشتباه دروازه بان گسترش فولاد صاحب موقعیت حساس شد که در ادامه سیف اللهی توپ را با ضربه سر در اختیار کیوان امرایی قرار داده و توپ با ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: آندرانیک تیموریان توپ را از موقعیت کرنر ارسال کرد که در ادامه ضربه سر ژارکویچ باعث شد تا توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه سیاه جامگان به بیرون برود. 

دقیقه 5+45: سیاه جامگان صاحب موقعیت حساس شده بود که مصطفی احمدی به توپ ضربه زده ولی در ادامه توپ با برخورد با مدافعان گسترش فولاد دور شد.

دقیقه 54: میرهانی هاشمی صاحب موقعیت بسیار حساس شده بود که این بازیکن با بی دقتی به توپ ضربه سر زد که توپ از داخل محوطه 6 قدم به بیرون رفت.

دقیقه 66: علی عسگری از روی موقعیت کرنر به توپ ضربه زد که در ادامه بازیکنان دو تیم به توپ ضربه سر زدند که توپ به پای زنده روح برخورد و دوباره تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 90: ملکیان صاحب موقعیت حساس مقابل دروازه گسترش فولاد شده بود که سشید محسن حسینی توپ را از منطقه خطر دور کرد. 

گفتنی است، گسترش فولاد با این پیروزی 7 امتیازی شده و موقتا در رده 12 جدول رده بندی قرار گرفته و سیاه جامگان نیز با  7 امتیاز موقتا در رده 10 جدول رده بندی قرار گرفته است.

20441