رئال مادرید 0 - 1 بتیس؛ اختلاف 7 امتیازی با صدر جدول!

رئال مادرید 0 - 1 بتیس؛ اختلاف 7 امتیازی با صدر جدول!

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید فصل ناامید کننده ای را در رقابت های لالیگا سپری می کند و در پایان هفته پنجم برای سومین بار در سانتیاگو برنابئو امتیاز از دست داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از تساوی مقابل والنسیا و لوانته در برنابئو، شاگردان زیدان حالا مقابل بتیس 1-0 شکست خوردند و در بازگشت دوباره رونالدو به میادین در رقابت های لالیگا، رکورد گلزنی های متوالی این تیم هم متوقف شد.

بتیس بازی را خوب و خطرناک شروع کرد و در دقیقه '3 روی اشتباه مدافعان رئال مادرید، سانابریا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به توپ ضربه زد که کارواخال در آخرین لحظه توپ را از روی خط برگشت داد و در ادامه ضربه کاماراسا در دو ضرب توسط ناواس مهار شد. در ادامه حملات رئال مادرید شدت گرفت که یک بار ضربه پشت پای رونالدو در محوطه شش قدم و یک بار هم ضد حمله تند و تیزی که مودریچ در دقیقه '16 ترتیب داده بود، راه به دروازه پیدا نکرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

کارواخال شب پر اشتباهی را پشت سر می گذاشت و این بار در دقیقه '33 باز هم ناواس بود که ضربه رویز را با واکنشی تماشایی راهی کرنر کرد تا دروازه تیمش همچنان بسته بماند. دقیقه '42 روی پاس در عمق عالی مودریچ، ایسکو داخل محوطه صاحب فرصت خوبی شد اما آدان با واکنشی بهتر، توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با تساوی 0-0 به پایان برسد.

دقیقه '51 روی پاس ایسکو، بیل در فضای خالی سمت چپ به خوبی فرار کرد و سریع توپ را به مقابل دروازه فرستاد و رونالدو که انتظار رسیدن توپ را نداشت، با ضربه ای بد توپ را به آسمان کوبید. دقیقه '56 ارسال رونالدو به روی دروازه، در تیر دوم با ضربه کارواخال به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه '66 ایسکو جای خود را به آسنسیو داد. در دقیقه '70 هم مارسلو به دلیل مصدومیت جای خود را به لوکاس وازکز داد و مایورال هم جای لوکا مودریچ را گرفت.

دقیقه '75 روی ارسال کارواخال از مست راست، بیل یک ضربه رباح ماجری تماشایی زد که توپ با واکنش آدان و با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد و گل نشد. در ادامه در حالیکه رئال مادرید برای گلزنی تلاش می کرد، در دقیقه '4+90 دروازه خود را باز شده دید تا شب آنها تلخ تر شود؛ ارسال از سمت راست در دفاع خالی مادریدی ها با ضربه سانابریا وارد دروازه شد تا اختلاف رئال مادرید 8 امتیازی با بارسلونا 7 امتیاز شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771