همه درگیری های نیمار؛ از په په تا تورس، باکا و کاوانی!

همه درگیری های نیمار؛ از په په تا تورس، باکا و کاوانی!

وبسایت رسمی برنامه نود – درگیری نیمار، بازیکن برزیلی پاریسن ژرمن با کاوانی در مورد این که چه کسی ضربات ایستگاهی و پنالتی ها را در تیم فرانسوی بزند اخیرا جنجال ساز شده است.

به گزارش وبسایت نود، نیمار در بازی با لیون با کاوانی بر سر زدن ضربه پنالتی درگیر شد اما این بازیکن سابقه ای طولانی در زمینه درگیری با بازیکنان مختلف در کارنامه اش داشته است. برخی از بازیکنانی که سابقه درگیری با نیمار را داشته اند با هم مرور می کنیم:

آنتونی رالستون: نیمار در اولین بازی خود با پی اس جی در لیگ قهرمانان با رالستون، بازیکن 18 ساله تیم سلتیک اسکاتلند درگیر شد. در پایان بازی این مدافع راست جوان به سمت نیمار رفت تا به او دست بدهد اما بازیکن برزیلی دست رالستون  را پس زد.

نلسون سمدو: نیمار در آخرین روزهای حضورش در بارسلونا در یکی از تمرینات پیش فصل با نلسون سمدو مدافع پرتغالی و تازه وارد بارسلونا درگیر شد. نیمار با خشم از تمرین تیم کاتالان خارج شد.

کارلوس باکا: نیمار در کوپا آمه ریکای 2015 در پایان بازی که با شکست تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا همراه شد، با باکا درگیر شد. نیمار به علت آن درگیری چهار جلسه محروم شد و باکا دو جلسه.

اونای بوستینزا:در فینال کوپا دل ری 2015 میان بارسلونا و بیلبائو، در دقیقه 86 و در حالی که بارسا با نتیجه سه بر یک پیش بود، حرکت نمایشی نیمار با خشم بوستینزا، بازیکن آکادمی بیلبائو همراه شد. ژاوی در آن صحنه دخالت کرد تا کار به درگیری فیزیکی نکشد.

خوانفران تورس: مدافع راست اسپانیایی و نیمار همیشه در بازیهای  اتلتیکو و بارسا با هم درگیر بودند.در سال 2015 در بازی دو تیم در کالدرون، خوانفران به نیمار در مورد شکست هفت بر یک مقابل آلمان در جام جهانی کنایه زد.

فرناندو تورس: در پایان بازی مذکور ، نیمار با رائول گارسیا و خوانفران درگیر شد. ناگهان فرناندو تورس وارد ماجرا شد و نیمار را هل داد. در نهایت ماجرا با دخالت اینیستا و بوسکتس به پایان رسید.

خوان کامیلو زونیگا: مدافع کلمبیایی در جام جهانی برزیل با یک ضربه خشن نیمار را مصدوم کرد. به نظر می رسید که ماجرا همین جا تمام شده باشد اما این دو یک سال بعد مقابل هم قرار گرفتند. نیمار قبل از بازی گفت که او هم می تواند به زونیگا مشت بزند و بعد از بازی زنگ بزند تا عذرخواهی کند!

کوئنت رائو و په په: در فینال کوپا دل ری 2014 ، مدافع برزیلی با دو مدافع پرتغالی رئال مادرید درگیر شد. پس از ان که نیمار روی زمین افتاد و داور پنالتی نگرفت، کوئنت رائو به بازیکن بارسا گفت که شیرجه نزند. بعد از آن نیمار با او و په په درگیر شد.

دوریوال جونیور: در سال 2010 و در حالی که نیمار هنوز در سانتوس بازی می کرد، دوریوال جونیور، مربی تیم برزیلی به بازیکن فعلی پی اس جی اجازه پنالتی زدن نداد. مربی سانتوس در بازی بعدی نیمار را از ترکیب کنار گذاشت اما مدیران تیم برزیلی از این تصمیم عصبانی شدند و دوریوال را اخراج کردند!

1140