آندر هررا: ده خیا بهترین دروازه بان دنیاست

آندر هررا: ده خیا بهترین دروازه بان دنیاست

وبسایت رسمی برنامه نود - آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونتایتد در مورد آینده داوید ده خیا دروازه بان شیاطین سرخ صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، هررا در مصاحبه با ESPN گفت که منچستریونایتد با قهرمانی و بردن جامها می تواند جلوی جدایی ستارگانش نظیر داوید ده خیا را بگیرد. وی اظهار داشت:

منچستریونایتد باید به بردن جامها ادامه بدهد تا بازیکنی نظیر ده خیا از پیوستن به رئال مادرید منصرف شود. به نظر من اختلاف منچستریونایتد و رئال مادرید زیاد نیست. نام رئال مادرید و ده خیا در هر تابستان پیرامون همدیگر مطرح می شود چرا که داوید بهترین دروازه بان دنیاست اما اختلاف ما و رئال مادرید زیاد نیست. سال گذشته سه جام بردیم، تنها تیم انگلیسی که سه جام برد ما بودیم.از حضور ده خیا در این جا لذت می بریم و امیدواریم که تا بیشترین زمان ممکن در کنار ما بماند. داوید از شرایطش راضی است چرا که تیم برای بردن همه تورنمنت ها تلاش می کند.

هافبک اسپانیایی به تمجید از هموطنش ده خیا پرداخت و او را بهترین دروازه بان دنیا دانست:

از نظر من او بهترین دروازه بان دنیاست. به دروازه بان های دیگر نظیر نویر، بوفون و ترشتگن احترام می گذارم اما ده خیا بهترین دروازه بان دنیاست. زمانی که دروازه بانی داری که می تواند باعث افزایش امتیازات در تیم شود شرایط فرق دارد. او یکی از معدود دروازه بان های دنیاست که می تواند با توپگیری هایش به تیم امتیاز بدهد. خودش به من گفته که شش سال اول حضورش در یونایتد مشکل بوده است اما بعد از آن شرایطش بهتر شده است. مسلما دوست داریم که مدت بیشتری این جاب اشد اما برای آن که بتوانیم او را حفظ کنیم باید به بردن جام ها ادامه بدهیم. شاید الان اسطوره منچستریونایتد نباشد اما فاصله زیادی تا تبدیل شدن به اسطوره این تیم ندارد.

1140