رسمی؛ ریو فردیناند وارد ورزش بوکس حرفه ای شد

رسمی؛ ریو فردیناند وارد ورزش بوکس حرفه ای شد

وبسایت رسمی برنامه نود - فردیناند ورودش را به ورزش بوکس اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود، بعد از انتشار خبر ورود فردیناند به ورزش بوکس، امروز سه شنبه ریو فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد اعلام کرد که قصد دارد از این به بعد در ورزش بوکس فعالیت کند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که دلیل این تصمیم فردیناند، تلاش برای حفظ آمادگی بدنی بعد از بازنشستگی از دنیای فوتبال و همچنین کنار آمدن با فوت همسرش است.

ریو فردیناند که ۳۸ سال سن دارد، ۳۰ می ۲۰۱۵ از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد، او ۴۵۵ بازی برای یونایتد انجام داد و ۸۱ بار هم پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد. فردیناند بعد از بازنشستگی، در سال های اخیر به عنوان کارشناس در شبکه های بی بی سی و بی تی اسپورت فعالیت کرده است. پیش تر کرتیس وودهاوس مهاجم سابق شفیلدیونایتد هم بعد از فوتبال، روی به ورزش بوکس آورد و در نهایت قهرمان سبک وزن بریتانیا در ورزش بوکس شد.

فردیناند در مورد این تصمیمش چنین گفته است:

فرصت این که بتوانم خودم را در ورزش دیگری ثابت کنم، یک شانس واقعی بود. بوکس ورزشی فوق العاده برای ذهن و بدن است. همیشه نسبت به این ورزش شور و شوق داشتم و این چالش، فرصتی ایده آل برای آن است تا به مردم نشان دهم هر چیزی ممکن است. این چالش را آسان نمی گیرم، طبیعتاً هرکسی نمی تواند بوکسور حرفه ای شود ولی با گروه فنی حاضر در کنارم و اشتیاق برای موفقیت، هر چیزی ممکن است.

1878