زیدان: گلزنی در 73 بازی متوالی را به بازیکنانم تبریک می گویم؛ بیل هنوز در بهترین فرم خود نیست

زیدان: گلزنی در 73 بازی متوالی را به بازیکنانم تبریک می گویم؛ بیل هنوز در بهترین فرم خود نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در مورد بازی به گفتگو پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید با کسب این پیروزی 8 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد اما هنوز تیم های سوسیداد (9)، سویا (10) و بارسلونا (12) بالاتر هستند. زیزو در پایان بازی گفت:

ما برای کسب پیروزی شخصیت خود را نشان دادیم چون بازی در این ورزشگاه آسان نیست. رئال سوسیداد شروع خوبی در این فصل داشته و ما به خصوص در نیمه اول، در سطح بالایی بازی کردیم. گل های بیل و بورخا پیروزی را به ارمغان آوردند اما نتیجه کار تیمی بود. باید به بازیکنان به خاطر گلزنی در 73 دیدار متوالی تبریک بگویم. آنها کسانی هستند که می دوند، می جنگند و به این رکورد دست پیدا کرده اند. می توانیم در بازهای پیش رو هم این رکورد را بهبود بخشیم. اما برای من مهمترین نکته کسب پیروزی و نحوه به دست آوردن آن است. ما از ابتدا خیلی خوب بازی کردیم.

تمجید از بیل:

او بازی فوق العاده ای داشت و نه فقط به خاطر گلی که زد. خوشحالم که گلزنی کرد، چون نیاز داشت. گل آسانی نبود، و بعد از 70 متر دویدن خیلی خوب تمام کرد و برای او خوشحالم. در بهترین سطح خود بازی نمی کند اما کم کم بیل واقعی را پیدا خواهیم کرد. می دانم که می تواند خیلی بهتر عمل کند و باید صبور باشیم. از گلی که به ثمر رساند خوشحال است و باری از روی شانه هایش برداشته شد. او از لحاظ دفاعی هم سخت تلاش کرد.

مایورال اینجا با ماست و نقشی برای ایفا کردن دارد و امروز این را نشان داد. او فرصتی به دست آورده بود و فوق العاده کار کرد. نه فقط به خاطر گل، بلکه عملکردی کامل داشت. برای او خوشحالم چون نقشی برای تیمش ایفا کرد. بازی در این ورزشگاه آسان نبود، آنها حریف سرسختی هستند و ما فوق العاده بازی کردیم.

مساوی مقابل والنسیا و لوانته:

ما مقابل لوانته و نیمه اول دیدار مقابل آپوئل در لیگ قهرمانان به مشکل خوردیم. به غیر از این دو بازی من از عملکرد تیم راضی هستم. کسب 3 امتیاز امروز و صعود در جدول مهم بود. قبل از این بازی رئال مادرید در جایگاه غیرمعمولی قرار داشت. به مسیر بازگشتیم اما باید ادامه دهیم چون روز چهارشنبه بازی دیگری داریم.

بهترین عملکرد فصل؟

بله، به غیر از بازی مقابل منچستر یونایتد، که فوق العاده بود. از این بازی راضی هستم و باید همین مسیر را ادامه دهیم. اگر بتوانیم همینطور ادامه دهیم می توانیم خیلی آسیب برسانیم.

1771