ونگر: از واکنش تیم در بازی با چلسی راضی هستم

ونگر: از واکنش تیم در بازی با چلسی راضی هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ونگر در استمفوردبریج به یک تساوی ارزشمند رسید.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، دو شکست را پذیرفته بود و در بازی مقابل لیورپول، باخت سنگین 4-0 را متحمل شد، در هفته پنجم در بازی مقابل چلسی در استمفوردبریج به یک تساوی مهم رسید تا تیم ونگر بار دیگر در مقابل چلسی شکست ناپذیر باشد، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد تساوی بدون گل توپچی ها مقابل آبی های لندن چنین گفت:

فکر می کنم واکنشش خوبی نشان دادیم، خوشحالم که تیم پاسخ خوبی به انتقادات داد. بازی سخت و پرفشاری بود، مبارزه در تمام زمین وجود داشت، احساس می کنم کاملاً شایسته کسب تک امتیاز بودیم. با کمی آزادی بیشتر، می توانستیم این دیدار را با یک یا دو گل برتری به پایان برسانیم. اما مهم بود که در این مسابقه شکست نخوریم و این را می توانستید در 20 دقیقه پایانی ببینید.

مردم فراموش می کنند که در دو بازی اخیرمان مقابل چلسی در جام حذفی و جام خیریه، آن ها را شکست دادیم، ما کیفیت مان را بارها نشان داده ایم. البته که وقتی نمایشی مثل آن چه در آنفیلد داشتیم باید منتظر انتقادات هم می بودیم. و پاسخ انتقادات را فقط می توان در زمین بازی داد، که ما هم امروز این کار را کردیم. امروز با اراده و ذهنیت درست در زمین عمل کردیم. مهم بود که عملکردی مستحکم را ارائه کنیم و ما هم این کار را انجام دادیم.

1878