پیش بازی ختافه - بارسلونا؛ امید به درخشش مسی و تداوم پیروزی ها

پیش بازی ختافه - بارسلونا؛ امید به درخشش مسی و تداوم پیروزی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته چهارم رقابت های لالیگا، تیم بارسلونا میهمان تیم ختافه خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شاگردان والورده بعد از کسب 3 پیروزی متوالی در شروع رقابت های لالیگا، حالا به دنبال تداوم روند خوب خود هستند.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه آلفونسو پرز؛ ختافه

زمان و تاریخ برگزای مسابقه: شنبه، 25 شهریور 1396 - ساعت 18:45 به وقت تهران

پیش بازی:

تیم بارسلونا با سرمربی جدید خود ارنستو والورده، فصل را با شکست مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا آغاز کرد اما با شروع رقابت های لالیگا، طوفان این تیم نیز به پا شد و در 3 بازی نخست 9 امتیاز با تفاضل گل +9 کسب کردند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز 3-0 یوونتوس را شکست دادند تا فعلاً گلی دریافت نکرده باشند. آبی اناری ها در همین ابتدای فصل، اختلافی 4 امتیازی با رقیب دیرینه ایجاد کرده اند و امشب به دنبال حفظ آن خواهند بود.

مسلماً در این میان چشم امید بارسلونا بیشتر به لیونل مسی خواهد بود که طی 4 بازی فصل، 7 گل به ثمر رسانده (5 گل در لالیگا و 2 گل در لیگ قهرمانان) است. در طرف مقابل اما ختافه هفته گذشته مقابل لگانس اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد و 4 امتیازی شد و حالا در رده یازدهم قرار دارند.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

بارسلونا در 10 بازی اخیر لالیگایی خود پیروز شده و حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. بارسلونا در 14 بازی از 17 مسابقه اخیر خود مقابل ختافه در تمامی رقابت ها، پیروز از میدان خارج شده است. ختافه در 9 بازی خانگی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است. رافینیا تنها غایب بارسلونا برای این مسابقه می باشد.

پیش بینی نتیجه مسابقه:

1771