سامان قدوس با گل لیگ اروپا را شروع کرد

سامان قدوس با گل لیگ اروپا را شروع کرد

استرسوند سوئد با گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق شد برابر زوریا اوکراین به نخستین پیروزی لیگ اروپا دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، استرسوند سوئد که با صعود از مرحله مقدماتی در گروه J لیگ اروپا قرار گرفته از ساعت 23:35 پنج‌شنبه شب در نخستین بازی فصل جدید این رقابت‌ها با بهره‌مندی از سامان قدوس در خط حمله در خانه زوریا لوهانسک، تیم هفتم جدول لیگ اوکراین به میدان رفت.

نیمه اول این دیدار بدون گل به اتمام رسید اما پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم، کِن سما با پاس زمینی به سمت راست محوطه جریمه سامان قدوس را صاحب توپ کرد تا این مهاجم ایرانی با شوت دقیق توپ را وارد دروازه زوریا لوهانسک کند و شروع چشمگیری در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا داشته باشد.

در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی الحاجی گِرو با شوت تماشایی به کنج دروازه، دومین گل استرسوند را به ثمر رساند تا این تیم سوئدی مرحله گروهی لیگ اروپا را با برد و البته صدرنشینی در گروه J به دلیل تساوی هرتا برلین آلمان و اتلتیک بیلبائو اسپانیا آغاز کند.

سامان قدوس در مراحل انتخابی لیگ اروپا هم برابر گالاتاسرای ترکیه موفق به گلزنی و گرفتن پنالتی شد و دو بار هم دروازه پائوک یونان را باز کرد که حالا در نخستین بازی مرحله گروهی هم توانست مقابل زوریا اوکراین گلزنی داشته باشد؛ ضمن اینکه او در لیگ آلسونسکان سوئد نیز تاکنون 5 گل به ثمر رسانده است.