شروع مقتدرانه میلان در لیگ اروپا

شروع مقتدرانه میلان در لیگ اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - شب اول دور گروهی لیگ اروپا، پنج شنبه شب آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود، دور گروهی لیگ اروپا، پنج شنبه شب آغاز شد و از گروه های اول تا ششم، دوازده مسابقه برگزار شد که در مهمترین مسابقات میلان و ویارئال مقابل رقبای خود پیروز شدند، اورتون هم شکست سختی را پذیرفت.

از گروه اول مسابقات، اسلاویاپراگ با یک گل نماینده رژیم اشغالگر قدس را شکست داد، ویارئال هم در خانه موفق شد با گل های سانسونه، باکامبو و چریشف، 3-1 آستانه را شکست دهد.

در گروه دوم، دینامویف در اکراین موفق شد 3-1 اسکندربو کورچی را مغلوب سازد. دیدار تیم های یانگ بویز و پارتیزان بلگراد هم با تساوی 1-1 پایان یافت. از گروه سوم، هوفنهایم در خانه مقابل براگا، 2-1 شکست خورد. بازی تیم های استانبول باساک شهیر و لودوگرتس هم با تساوی 0-0 پایان یافت.

اما در گروه چهارم، میلان دست به کار بزرگی زد و در خانه آستریا وین، به پیروزی 5-1 رسید. چالهان اوغلو و سوسو یک بار برای میلان گل زدند، آندره سیلوا هم هتریک کرد. آ اک آتن هم در مقابل رجیکا به برتری 2-1 رسید.

در گروه پنجم، بازی تیم های لیون و آپولون با تساوی 1-1 پایان یافت. آتلانتا هم در خانه به یک برد دلچسب رسید و موفق شد اورتون انگلیس را با نتیجه سنگین 3-0 شکست دهد.

در گروه ششم، هر دو بازی با تساوی 0-0 پایان یافت. کپنهاگن و لوکوموتیو به تساوی بدون گل رضایت دادند و این نتیجه در بازی تیم های زلین و شریف هم تکرار شد.

1878