هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در یک نگاه؛ آغاز رسمی تب فوتبال

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در یک نگاه؛ آغاز رسمی تب فوتبال

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان امشب با برگزاری ۸ بازی آغاز می شود.

به گزارش وبسایت نود، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا این فصل ساعت ۲۳:۱۵ امشب با برگزاری بازی های دور اول گروه های یک تا چهار آغاز می شود. در مهم ترین بازی های امشب تیم یوونتوس که فصل گذشته به فینال رسید مهمان بارسلونا است و پاریسن ژرمن با ستارگان جدید خود به خانه سلتیک می رود. تیم رم که دوباره به لیگ قهرمانان بازگشته هم میزبان شاگردان دیگو سیمئونه است. 

گروه اول

منچستریونایتد - بازل

شاگردان مورینیو که پس از یک فصل غیبت بار دیگر به لیگ قهرمانان بازگشتند، شروع خوبی در این فصل داشتند و قصد دارند کار خود در این رقابت ها را با پیروزی آغاز کنند. مورینیو در این بازی جونز و بایی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حضور فلاینی هم در ابهام قرار دارد. تیم بازل اما با ترکیب کامل خود به اولدترافورد می آید. 

بنفیکا - زسکا مسکو

در دیگر بازی این گروه تیم بنفیکا میزبان نماینده روسیه است. زسکا که در ۴ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان توانسته بدون گل خورده به پیروزی دست یابد امیدوار است که از خانه بنفیکا با دست پر بازگردد. 

گروه دوم

سلتیک - پاریسن ژرمن 

سلتیک که تحت هدایت برندن راجرز روزهای خوبی را سپری می کند قصد دارد با استفاده از حمایت هوادارانش شب سختی را برای پاریسن ژرمن و ستارگان جدیدش رقم بزند. شاگردان اونای امری که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند برای صدرنشین در گروه به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند. وراتی که در لوشامپیونه محروم بوده برای حضور در این بازی مشکلی ندارد اما دی ماریا و پاستوره ممکن است این بازی را از دست بدهند. 

بایرن مونیخ - اندرلخت

شاگردان آنچلوتی که روز شنبه در بوندس لیگا شکست غیرمنتظره ای را متحمل شدند برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی دارند. بایرن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این جام محسوب می شود در این بازی ویدال را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حضور آلابا و رافینیا هم در ابهام قرار دارد. 

گروه سوم

چلسی - قره باغ

آبی پوشان لندن که پس از یک سال غیبت به این رقابت ها بازگشتند انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ قهرمانان و رسیدن به مراحل پایانی دارند. چلسی که در گروه دشواری قرار گرفته به سه امتیاز این بازی خانگی مقابل حریف آذربایجانی خود نیاز دارد. کونته قصد دارد در این بازی به هازارد و موراتا استراحت بدهد و انتظار می رود زاپاکاستا خرید جدید چلسی در این بازی برای نخستین بار پیراهن این تیم را بر تن کند. 

آ اس رم - اتلتیکو مادرید

در یکی از حساس ترین بازی های شب اول تیم رم که دوباره به لیگ قهرمانان بازگشته میزبان اتلتیکو مادرید است. این دو تیم که با حضور چلسی در گروه کار سختی برای صعود دارند می دانند شکست در این بازی کارشان را سخت می کند. اتلتیکو در این بازی گریزمن را بار دیگر در اختیار خواهد داشت اما رم نمی تواند از امرسون و شیک استفاده کند.

گروه چهارم

بارسلونا - یوونتوس

در مهمترین بازی امشب تیم های بارسلونا و یوونتوس که در مرحله یک چهارم فصل گذشته با یکدیگر رقابت کردند به مصاف هم می روند. کاتالان ها که در آن دو بازی موفق به زدن گلی نشدند با توجه به شروع خوب شان در لالیگا انگیزه زیادی برای انتقام گرفتن از حریف ایتالیایی خود دارند اما شاگردان آلگری هم شروع درخشانی در سری آ داشتند و با توجه به آمادگی بالای دیبالا به دنبال کسب امتیاز در نیوکمپ هستند. یوونتوس در این بازی کوادرادو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کیه لینی، مانژوکیچ، خدیرا و مارکیزیو هم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود. 

المپیاکوس - اسپورتینگ لیسبون

این دو تیم که امید چندانی به صعود از گروه ندارند از الان چشم به قرار گرفتن در رده سوم و راه یافتن به لیگ اروپا دارند. اسپورتینگ در ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ پرتغال به پیروزی رسیده و با فرم خوبی به یونان می رود و با وجود مصدوم بودن فابیو کوئنترائو امید زیادی به کسب پیروزی در خانه المپیاکوس دارد. 

۲۰۳۱