وزن کشی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان برگزار شد

وزن کشی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان برگزار شد

وبسایت رسمی برنامه نود - با انجام مراسم وزن کشی، نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان حریفان خود را شناختند و از ساعت ۱۲ امروز (سه‌شنبه) به روی تشک خواهند رفت.

به گزارش سایت نود، در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد کریمی‌نیا در دور نخست به مصاف میزوکی اراکی از ژاپن می‌رود. وی در صورت پیروزی باید در یک چهارم نهایی با ارشاد از هند مصاف کند.در وزن ۴۶ کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست به مصاف دایلان راگوسین از آمریکا می‌رود. وی در صورت برتری در دور بعد با برنده کشتی‌گیران روسیه و رومانی مصاف می‌کند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم علی کبیری دهکردی در دور نخست با سامت ستین از نروژ روبه‌رو می‌شود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه کشتی گیران اوکراین و آمریکا مبارزه خواهد کرد.در وزن ۷۶ کیلوگرم سید جعفر سعادتی‌فرد پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف اوتو کتونن از فنلاند برود. وی در صورت برتری در دور بعد با برنده کشتی‌گیران روسیه و آذربایجان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز محمد نصرتی در دور نخست با روبن بین از نروژ مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف برنده کشتی‌گیران ترکیه و لیتوانی می‌رود.

39046