پوشش زنده/ مشروح برنامه 13 شهریور نود

پوشش زنده/ مشروح برنامه 13 شهریور نود

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 13 شهریور نود با محوریت بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی از ساعت 22:49 دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.

در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 پخش شد. ملاک انتخاب بازیکنان تعداد بازی آنها بیش از 5 عدد بود و گرفتن نمره کمتر از 3 از سایت نود بود.

کلیپ خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد و شامل قسمت های زیر بود:مرور رکوردها و مسیر تیم ملی تا رسیدن به روسیه همراه با یکی از بهترین مدافعان دهه اخیر فوتبال ایران پژمان منتظریگزارش های اختصاصی از سفر تیم ملی به کرهیک دربی محلی در شمال پر از شور و جنجالسفر به بوکان، یکی از ناشناخته های فوتبالی ایران

 گزارش ویژه نود از سفر به شهرستان بوکان و تیم محبوب سردار بوکان اولین بخش این برنامه بود که روی آنتن رفت.(ویدیو)

مروری بر روند صعود تیم ملی به جام جهانی در مصاحبه با پژمان منتظری بخش بعدی بود که پخش شد.(ویدیو)

نمرات بازیکنان تیم ملی در مسابقه برابر کره جنوبی از دید سایت نود اعلام شد.بررسی تیم هایی که بدون گل خورده به جام جهانی صعود کردند انجام شد که از جمله آنها می توان به ایتالیا، ترکیه، یوگسلاوی، اروگوئه، انگلیس و شیلی اشاره کرد که ایران هم تا این لحظه به جمع آنها اضافه شده است.

گزارش اختصاصی نود از حواشی قبل از بازی ایران و کره در سئول و حضور هواداران ایران در ورزشگاه پخش شد.(ویدیو)

خلاصه و حواشی مسابقه کره جنوبی 0-0 ایراننکته ها: رکورد 100 درصد کلین شیت در بازی های رسمی برای بیرانوندمیلاد محمدی 10 بازی حضور در ترکیب تیم ملی بدون گل خوردهایران 12 سال بدون شکست در زمین کره جنوبیایران 20 بازی بدون شکست در مقدماتی جام جهانیایران با کی روش بی شکست در وقت قانونی در 4 بازی ده نفره شدن

 گفت و گوی جالب و طنز با پژمان منتظری و خاطرات این بازیکن مصدوم تیم ملی از کی روش، بیرانوند، میلاد محمدی، اشکان دژاگه و... پخش شد.آنالیز بازی و عملکرد میلاد محمدی در ترکیب تیم ملی ادامه به پخش رسید.