وقتی مربی سوریه، شاخ و شانه کشیدن یادش می‌رود

وقتی مربی سوریه، شاخ و شانه کشیدن یادش می‌رود

ایمن الحکیم در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت برابر ایران از برادری و همراهی صحبت به میان آورد، در حالی که وی حدود 10 ماه پیش سردمدار دفاع از بدترین زمین ممکن برای رویارویی با ایران بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی سوریه در جریان نشست امروز خود، پیش از برگزاری دیدار برابر تیم ملی ایران صحبت های جالبی به میان آورد. او که اکنون تیمش توانسته امتیازات خوبی جمع کند و فراتر از حد انتظار در رده سوم جدول رده بندی بایستد درباره احتمال حضور در جام جهانی گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و استحقاق صدرنشینی این مرحله را دارد. می دانستیم که ایران قطعا صعود می کند و شایستگی این موضوع را دارد. امیدواریم با همه مشکلاتی که پشت سر گذاشتیم، به همراه ایران در جام جهانی حاضر شویم.

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که حدود 10 ماه پیش و پیش از دیدار رفت تیم های ملی ایران و سوریه، ایمن الحکیم در دفاع از زمین اسفناکی که برای دیدار برابر ایران انتخاب کرده بودند با عصبانیت بازی در این ورزشگاه را حق تیمش دانست؛ اما بعد از بازی تغییر موضع داد و این اتفاق را تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد. او گفته بود: اینجا زمین خانگی ما است و این حق را داریم که در زمین خانگی مان به میدان برویم. شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است. وقتی شما یک مسابقه در پیش دارید که در اتوبوس آن را برگزار نمی‌کنید. قطعا در زمین بازی انجام می شود. اعتراض ایرانی ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست. تیم ملی ایران اگر می خواهد بازی دوستانه برگزار کند می تواند در هرجایی که دلش خواست بازی کند. این جا سرزمین موقت ماست!