مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ پیروزی آلمان و انگلیس در شب شکست سنگین لهستان

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ پیروزی آلمان و انگلیس در شب شکست سنگین لهستان

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های آلمان و انگلیس یک قدم دیگر به صعود به جام جهانی روسیه نزدیک تر شدند. 

به گزارش وبسایت نود، بازی های دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جمعه شب در قاره اروپا پیگیری شد. در گروه سوم تیم آلمان در آخرین لحظات با نتیجه ۱-۲ مقابل چمهوری چک پیروز شد تا با ۲۱ امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهد. تیمو ورنر و هوملس در دقایق ۴ و ۸۸ برای آلمان در این بازی گلزنی کردند. تیم نروژ هم با دو گل مقابل آذربایجان پیروز شد تا ۷ امتیازی شود و ایرلندشمالی با سه گل در خانه سن مارینو به پیروز رسید تا با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و به صعود نزدیک تر شود. 

در گروه پنجم تیم لهستان با ۴ گل در خانه دانمارک شکست سختی خورد و رومانی با یک گل از سد ارمنستان گذشت. تیم مونته نگرو هم با ۳ گل مقابل قزاقستان پیروز شد. لهستان همچنان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و مونته نگرو و دانمارک هم به ترتیب با ۱۳ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند. 

در گروه ششم تیم انگلیس با ۴ گل در خانه مالت پیروز شد تا با ۱۷ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. هری کین (دقایق ۵۳ و ۹۲)، برتراند (دقیقه ۸۵) و ولبک (دقیقه ۹۱) برای تیم ساوت گیت در این بازی گلزنی کردند. در دیگر بازی ها تیم اسکاتلند با ۳ گل در خانه لیتوانی به پیروزی رسید و اسلواکی با یک گل از سد اسلوونی گذشت. تیم اسلواکی با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و اسکاتلند و اسلوونی ۱۱ امتیازی هستند. 

ویدیو: خلاصه بازی چک - آلمان

۲۰۳۱