بونوچی: میلان در حال رشد است اما هنوز با یوونتوس و ناپولی فاصله دارد

بونوچی: میلان در حال رشد است اما هنوز با یوونتوس و ناپولی فاصله دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - لئوناردو بونوچی می گوید که روند رو به رشد میلان شروع شده اما معتقد است که این تیم هنوز با یوونتوس و ناپولی فاصله دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، میلان بعد از فصل نقل و انتقالات فوق العاده ای که داشت و طی آن جواز حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا را به راحتی کسب کرد، در رقابت های سری آ نیز دو پیروزی متوالی کسب کرده است. با اینحال، بونوچی کاپیتان تیم در این باره گفت:

ما چرخه مهمی از بازی را بسته ایم. روند رو به رشد ما آغاز شده است. این بازی ها به خوبی کمک می کنند و ارزش روحیه و فداکارای را به شما نشان می دهند. امشب ما کار را برای خود سخت کردیم و اشتباهاتی داشتیم. حالا فرصت استراحت داریم و وقتی برگردیم چرخه جدیدی منتظرمان خواهد بود و باید آماده باشیم. باید به صورت روزمره زندگی کرده و پیشرفت کنیم. این سفر باید به ما کمک کند تا دوباره میلان را به تیمی بزرگ تبدیل کنیم.

تازه در شروع مسیر هستیم. باید پیشرفت کرده و بیشتر مثل یک تیم شویم. به تیم های دیگر نگاه نمی کنیم چون ناپولی و یوونتوس کمی جلوتر از ما هستند. باید به خودمان نگاه کنیم، یک گروه تشکیل دهیم و چیزی باقی نگذاریم.

1771