زیدان: رونالدو از رئال مادرید جدا نمی شود

زیدان: رونالدو از رئال مادرید جدا نمی شود

وبسایت رسمی برنامه نود - زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل والنسیا در مورد آخرین شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بازی فردا شب تیمش و والنسیا گفت :

انگیزه زیادی در مورد بازی فردا داریم. حریف خوب بازی می کند. آنها خوب دفاع می کنند و بسیار منظم بازی می کنند. انگیزه زیادی داریم، مثل بازی مقابل هر حریف دیگری در این بازی هم انگیزه زیادی داریم. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهند و قرار نیست که هر روز بتوانی برنده بشوی. باید هر روز آماده باشی و به روند خوبت ادامه بدهی. حریفان تلاش می کنند تا جلوی بردهای ما را بگیرند اما باید با تمرکز بازی کنیم. باید بازی به بازی بهتر باشیم و روی بازی با والنسیا تمرکز کنیم.

وی در مورد غیبت واران در این بازی به علت مصدومیت هم صحبت کرد. وایخو به علت مصدومیت و راموس به علت محرومیت دیگر غایبان رئال در این بازی هستند. زیدان در این باره بیان کرد:

واران می خواهد در تیم حضور داشته باشد و بازی کند اما با مصدومیت مواجه است. همیشه شرایط را بررسی می کنیم. بازی کردنش در بازی فردا خطرناک است و نمی خواهیم ریسک کنیم. راموس و وایخو هم حضور ندارند اما برای من سلامت بازیکن مهمتر است و در مورد واران ریسک نمی کنیم. در بازی رفت سوپرجام مصدوم شد و در روزهای اخیر به ریکاوری پرداخت. او در وقفه بازیهای ملی به طور کامل ریکاوری خواهد کرد. در حال حاضر ضرورتی در مورد خرید در خط دفاعی نمی بینم. فکر نمی کنم در طول فصل مشکل مشابهی ایجاد شود و چندین غایب در خط دفاعی داشته باشیم."

زیزو در مورد تمدید قرارداد  و افزایش دستمزد کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد:

در مورد مسائل مالی صحبت نمی کنم. ترجیح می دهم در مورد بازی فردا صحبت کنم. این سوال مربوط به رونالدو و باشگاه است. به هیچ وجه به چیدن تیم بدون رونالدو فکر نکردم. او در این جاست و از رئال جدا نخواهد شد. از شرایط او و رئال راضی هستم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در این باره که آیا رئال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات مهاجم می خرد یا نه، اظهار داشت:

نیازی به خرید مهاجم دیگری برای تیم نیست. از ترکیبی که درام راضی هستم. مایورال هنوز در لیست قرار نگرفته چرا که 24 بازیکن در ترکیب داریم. مسلما همه بازیکنان شانس خواهند داشت و باید در زمانی که فرصت به آنها می رسد آماده باشند. از ترکیب رئال راضی هستم.

زیدان در مورد شرایط بدنی بازیکنانش بیان کرد:

برای ما مهم است که از نظر بدنی اماده باشیم. فصل از نظر بدنی خیلی طولانی است. مسلما در طول فصل در مقاطعی افت می کنیم اما در خیلی از لحظات مثل حالا شرایط خوبی خواهیم داشت و به تدریج بهتر می شویم. آماده هستیم و باید از شرایطی که داریم استفاده کنیم. باید از  نظر بدنی و تکنیکی اماده باشیم و همیشه برای بردن بازی کنیم. امیدوارم که در بازیهای ملی همه بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند و هیچ کس مصدوم نشود.

1140