بارسلونا هنوز 105 میلیون یورو برای خرید بازیکن در اختیار دارد

بارسلونا هنوز 105 میلیون یورو برای خرید بازیکن در اختیار دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - پنجره نقل و انتقالات همچنان برای بارسلونا بسته نشده است. ارنستو والورده، سرمربی بارسا گفت که تا آخرین روز نقل و انتقالات تابستان (که در اسپانیا تا پایان روز جمعه خواهد بود) احتمال خرید بازیکن وجود دارد.

به گزارش وبسایت نود، در حال حاضر پس از خرید دمبله به نظر می رسد که کوتینیو اصلی ترین خرید بارسا در فصل نقل و انتقالات است اما لیورپول همه پیشنهادهای کاتالان ها را رد کرده است. بارسا برای خرید دمبله 105 میلیون یورو نقد به علاوه 40 میلیون یورو پاداش برای عملکرد خواهد پرداخت.

بارسلونا از فروش نیمار به پی اس جی 222 میلیون یورو به صورت نقد دریافت کرد. آنها از سویی در آغاز تابستان اعلام کرده بودند که 70 میلیون یورو برای خرید بازیکن کنار گذاشته اند. بدین ترتیب کاتالان ها 292 میلیون یورو برای خرید بازیکن در اختیار داشتند. آنها برای خرید سمدو، پائولینیو و دئولوفئو مجموعا 82 میلیون یورو هزینه کردند. بارسا نیمی از 210 میلیون یوروی باقی مانده را برای خرید دمبله پرداخت و در حال حاضر 105 میلیون یوروی دیگر برای خرید بازیکن در اختیار دارد. در حال حاضر باید دید که بارسا بقیه این پول را چگونه هزینه می کند. کاتالان ها در خط دفاعی ضعف دارند و شاید در روزهای آتی برای این پست بازیکنی را به خدمت بگیرند.

1140