آخرین حرکت کوتینیو برای جدایی از لیورپول

آخرین حرکت کوتینیو برای جدایی از لیورپول

با وجود تمام مقاومت های مالکان آمریکایی باشگاه لیورپول، به نظر می رسد که کوتینیو تا کمتر از 6 روز دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن کوتینیو به بارسلونا روزها و هفته هاست که از سوی باشگاه لیورپول بلوکه شده است. مالکان امریکایی لیورپول چندی پیش با انتشار بیانیه ای رسما اعلام کردند که حاضر به فروش کوتینیو نیستند و بارسلونا باید قید این ستاره برزیلی را بزند اما آنها نمی دانستند که کوتینیو ساعاتی بعد از انتشار بیانیه باشگاه، رسما درخواست جدایی خواهد داد.

ستاره برزیلی هفته هاست که به بهانه مصدومیت در تمرینات غایب است و در هیچ یک از 4 بازی رسمی اخیر لیورپول نیز حضور نداشته است. او درخواست جدایی داده چرا که معتقد است شانس پیوستن به بارسا تنها یک بار به وی رو خواهد کرد و باید از این فرصت استفاده کند.

در شرایطی که یورگن کلوپ بارها از کوتینیو به عنوان یک مهره مهم در ایده های تاکتیکی اش یاد کرده و از سوی دیگر هواداران لیورپول نیز عشق و علاقه خاصی به این ستاره برزیلی پیدا کرده اند؛ این نوع موضع مالکان باشگاه در مورد کوتینیو طبیعی جلوه می کند.

بارسلونا تاکنون سه بار برای جذب کوتینیو اقدام کرده اما هر سه پیشنهاد بلافاصله رد شده و لیورپولی ها حتی حاضر نشده اند با بارسلونا پای میز مذاکره بنشینند.

آخرین پیشنهاد بارسا به ارزش 150 میلیون یورو روی میز مدیران لیورپول قرار دارد و فعلا پاسخی به آن داده نشده است.

دو روز پیش یاهواسپورت فرانسه ادعا کرد که کوتینیو در صورت ادامه مقاومت لیورپول، به صورت علنی درخواست جدایی خود را مطرح خواهد کرد و شب گذشته اسپورت بارسلونا در همین رابطه گزارش داد که ستاره برزیلی از مسئولان باشگاه تقاضا کرده است تا نامش را در فهرست لیگ قهرمانان لیورپول قرار ندهند چرا که او قصد دارد با پیراهن بارسا در این تورنمنت به میدان برود.

کوتینیو به عنوان آخرین حرکت و تلاش خود برای گرفتن مجوز جدایی، امروز صبح همراه مدیر برنامه هایش ملاقاتی با مسئولان لیورپول داشت تا مستقیما درخواست خود را مطرح کند. با وجود گارد کاملا بسته لیورپولی ها، کوتینیو بسیار خوشبین است تا جلسه امروز در نهایت نتیجه داده و او به رویاش که پیوستن به بارسلوناست برسد.

مسئولان بارسا نیز از دور نظاره گر اتفاقات هستند و امیدوار به پیغام لیورپولی ها برای تعیین تاریخی برای شروع مذاکرات. 6 روز به اتمام نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا، به نظر می رسد که بارسلونا در نهایت دومین خرید بالای 100 میلیونی خود(پس از دمبله) را نیز به زودی انجام خواهد داد تا به طور کامل جدایی نیمار را به دست فراموشی بسپارد.