السوما 14 شهریور با سوریه مقابل ایران 

السوما 14 شهریور با سوریه مقابل ایران 

مهاجمی که در همان دومین دقیقه از بازی با قهرمان ایران زهر خود را با گلی زودهنگام ریخت تا چند روز دیگر با سوریه مقابل تیم ملی در ورزشگاه آزادی به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما مهاجم 28 ساله سوریه ای الاهلی که در بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر پرسپولیس گل زودهنگامی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد با پیوستن به اردوی سوریه در مالزی حالا خودش را برای مصاف حساس روز پایانی مقدماتی جام جهانی برابر ایران آماده می کند.

السوما که ستاره اصلی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ عربستان محسوب می شود در بازی های این فصل موفق شده در تقابل با دو نماینده ایران نامش را در بین گلزنان به ثبت برساند و حالا سوری ها چشم به گلزنی های او در دو بازی حساس باقی مانده در مقدماتی جام جهانی از جمله مصاف با ایران در روز 14 شهریورماه هستند، جدالی که قرار است در ورزشگاه ازادی برگزار شود تا این مهاجم دوباره با ملی پوشان پرسپولیس مصاف بدهد.

السوما بعد از سال ها غیبت در تیم ملی سوریه در حالی به جمع ملی پوشان این تیم در مالزی اضافه شد که روز پنجشنبه مقابل قطر در کنار عمرالخریبین ستاره الهلال زوج مرگباری در خط حمله سوریه تشکیل خواهد داد. این بازیکن که در سوئد بزرگ شده و فوتبال آموخته سال 2012 تنها 4 بار برای تیم ملی سوریه به میدان رفت و در کش و قوس انتخاب ملیتی جدید بین عربستان و سوریه در نهایت کشور جنگ زده سوریه را انتخاب کرد تا دوباره به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شود.