پیش بازی رم - اینترمیلان

پیش بازی رم - اینترمیلان

دو تیم رم و اینترمیلان، امشب در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"،  دو تیم امشب دیداری حساس مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. لوچانو اسپالتی، سرمربی میلان برای اولین بار به رم بازخواهد گشت و مقابل تیم سابقش باید بازی می کند. اینتر فصل را با پیروزی 3-0 مقابل سن سیرو آغاز کرد و رم نیز توانست در دیداری سخت و نزدیک، 1-0 آتالانتا را شکست دهد. نراتزوری 3 بازیکن جدید به نام‌های اشکرینیار، وچینو و والرو را به خدمت گرفته که هر 3 شروع خوبی در این تیم داشتند و توانستند در همان بازی اول 3 امتیاز را کسب کنند.

در آن سو اوزه بیو دی فرانچسکو امیدوار است که بتواند اولین بازی اش را برای رم انجام داده و اولین پیروزی را نیز با این تیم کسب کند. رم برای این بازی، امرسون پالمیری، الساندرو فلورنزی، ریک کارسدراب، لوکا پیگرینی، برونو پرس و عبدلله نورا را در اختیار نخواهد داشت. در آن سو ، داویده سانتون تنها غایب تیم خواهد بود. ژائو کانسلو، خرید جدید اینتر می‌تواند اولین بازی اش را برای این تیم انجام دهد ولی انتظار می‌رود که دی آمبروزیو در بازی اولش فیکس شود.

فصل گذشته رم در سن سیرو موفق شد 3-1 اینتر را شکست دهد. دو گل عالی از ناینگولان رم را پیش انداخت و ایکاردی در ادامه یک گل را جبران کرد ولی دیگو پروتی از روی نقطه پنالتی کار را تمام کرد. حال باید دید اسپالتی در بازگشت به المپیکو چه عملکردی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی: