کوبایاشی مرد هفته مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان

کوبایاشی مرد هفته مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان

با پایان مسابقات مرحله رفت یک چهارم لیگ قهرمانان، آنالیز این مسابقات به معرفی مردان برتر چهار دیدار برگزار شده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب هر دو دیدار به تساوی رسید؛ پرسپولیس در جدال خانگی خود برابر الاهلی به تساوی دو بر دو رسید و الهلال عربستان نیز در امارات برابر العین به تساوی بدون گل دست یافت.

از منطقه غرب سه بازیکن در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گرفتند. عیسی، دروازه بان العین امارات، الحساوی، مدافع الهلال عربستان و فرناندو دسوزا از الاهلی سه بازیکنی بودند که امتیاز لازم برای حضور در تیم منتخب را به خود اختصاص دادند و دست پرسپولیسی‌ها از این اتفاق کوتاه ماند.

از منطقه شرق آسیا اما هشت بازیکن در تیم منتخب مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان حضور دارند که کوبایاشی از کاوازاکی توانست عنوان مرد برتر هفته را با امتیاز 8.6 به خود اختصاص دهد.

یوکی کوبایاشی، مهاجم 29 ساله کاوازاکی موفق شد در جدال برابر دیگر نماینده ژاپن با دو گل خود سهم زیادی در بالا رفتن شانس صعود داشته باشد.

وو لی با امتیاز 8، خالید عیسی با امتیاز 7.7، یوکی موتو با 7.5، لئوناردو دسوزا 7.4، ادواردو نتو 7.4، یان یون لینگ با 7.4 و کنگو ناکامورا نیز با 7.3 امتیاز دیگر بازیکنان برتر مرحله رفت یک چهارم لیگ قهرمانان بودند.