هر هفته یک مربی؛ عجایب پنج‌گانه در قم

هر هفته یک مربی؛ عجایب پنج‌گانه در قم

وبسایت رسمی برنامه نود - موارد عجیب و غریب در فوتبال ایران زیاد دیده شده. یکی از این موارد تغییر تعداد زیادی مربی در طول یک فصل یا نیم‌فصل بوده است اما مطمئنا تغییر 4 مربی بین پیش فصل تا هفته دوم از آن اتفاقاتی است که قطعا در ایران هم ندیده بودید.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه صبای قم برای هفته سوم رقابت‌های لیگ یک، پنجمین مربی خود را هم انتخاب کرد و از این هفته هومن افاضلی روی نیمکت صبایی‌ها خواهد نشست. اسماعیل اسماعیلی، اصغر مدیرروستا، ناصربختیاری‌زاده و سهراب بختیاری‌زاده مربیان قبلی صبای قم بودند که همه با عوامل باشگاه و پیراهن صبا عکس یادگاری گرفته و یکی، دو نفر از آنها در تمرین صبا هم حاضر شده بودند اما چند روز بعد خبر جدایی آنها و حضور سرمربی جدید منتشر شد.

اگر باور این خبر سخت است، می‌توانید عکس هر چهار مربی و حتی حضور آنها در تمرینات تیم صبای قم را ببینید

ناصر بختیاری‌زاده در دو بازی هفته اول روی نیمکت صبا نشست و از دو بازی، یک امتیاز گرفت و احتمالا از هفته سوم، جایش را به هومن افاضلی خواهد داد. مدیرروستا هم به عنوان مدیرفنی این تیم را همراهی خواهد کرد.

نکته جالب این است که صبایی‌ها تا هفته گذشته به دنبال این بودند که در صورت حذف نفت تهران از بازی‌های لیگ برتر جانشین این تیم شوند! آنها اعتقاد داشتند باشگاه نفت تهران به دلیل مشکلات زیاد و بی‌پولی و دارا نبودن استانداردهای حرفه‌ای شرایط حضور در لیگ برتر را ندارد و احتمالا خودشان را دارای تمام این فاکتورها می‌دانستند. نفت تهران از ابتدای پیش فصل تا هفته پنجم تنها دومربی عوض کرده و ظاهرا به این زودی‌ها نه نفت تهران و نه هیچ باشگاهی توانایی رسیدن به استانداردهای صبا را ندارد.

30388