قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه H جذاب است؟

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه H جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دیشب برگزار شد و در گروه H تیم های رئال مادرید، بروسیا دورتموند،  تاتنهام، آپوئل همگروه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، حتی اگر بروسیا دورتموند و تاتنهام هم در این گروه قرار نداشتند، باز هم تماشای دیدارهای رئال مادرید، قهرمان دو دوره اخیر لیگ قهرمانان، جذاب بود.

شاگردان زین الدین زیدان بعد از 18 ماه موفق، در اوج هستند و حتی بدون کریس رونالدو هم می توانند نمایش های درخشانی ارائه بدهند.

بازی های اخیر این تیم مقابل منچستریونایتد و بارسلونا، فاصله زیادش با سایر رقبا را به خوبی نشان داد و اگر  آنها بتوانند به همین روند ادامه بدهند، می توانند به کسب سومین قهرمانی پیاپی هم امیدوار باشند.

اما رئال حتی در بهترین روزهای سال های اخیرش هم مقابل دورتموند به دردسر افتاده و تیم پیتر بوش هم می تواند شب های سختی برای کهکشانی ها رقم بزند. دورتموند فصل جدید بوندس لیگا را عالی آغاز کرد و بعید نیست بار دیگر خاطره دیدارهای سال 2013 را مقابل رئال تکرار کند.

تاتنهام هم اگرچه در چند فصل اخیر در رقابت های اروپایی ناامید کننده بوده اما تیمی که ستاره هایی مانند هری کین و دله آلی را در اختیار دارد، همیشه می تواند حریف خطرناکی باشد.

آپوئل نیکوزیا حتی برای رسیدن به لیگ اروپا هم شانس ندارد اما شور ورزشگاه خانگی آنها، می تواند جذابیت زیادی ایجاد کند.