شوت منفی دو امتیازی ستاره سیاه جامگان

شوت منفی دو امتیازی ستاره سیاه جامگان

سیاه جامگان با هر امتیازی لیگ را به پایان برساند باید آن را منفی دو امتیازی کند که  در برابر نفت و به واسطه یک شوت بی هدف در دقایق پایانی بازی از دست داد. 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میثاقیان در دیداری که می توانستند به اولین سه امتیاز خانگی فصل دست پیدا کنند و طرفدارانشان را که تقریباً از کسب پیروزی مطمئن بودند خوشحال به خانه بفرستند، با بی تجربگی و شاید بی مسئولیتی بازیکنانشان، دو امتیاز بازی برابر نفت تهران را از دست دادند تا به جای 8 امتیازی شدن، در پایان هفته پنجم شش امتیاز داشته باشند. 

دو امتیاز مقابل نفت در حالی از دست شاگردان میثاقیان پرید که سیاه جامگانی ها اگر باتجربه تر عمل می کردند و دقایق پایانی بازی مقابل نفت را به اداره کردن بازی می پرداختند، حالا به اولین برد خانگی فصل رسیده بودند. اتفاقی که با گل دقیقه ۹۲ آل کثیر نیفتاد تا مشکی پوشان یاد بگیرند بازی با سوت داور آغاز و با سوت داور هم به پایان می رسد. البته به قول میثاقیان: همین اتفاقات بازی فوتبال است که این ورزش را زیبا و جذاب کرده. گل دقیقه یک هم گل است، گل دقیقه ۹۲ هم گل است.

تک امتیاز خانگی در حالی برای مشکی پوشان به دست آمد که شاگردان میثاقیان و در راس آنها روح اله سیف اللهی اگر هوشمندانه تر کار می کردند و برای کسب پیروزی عجله به خرج نمی دادند می توانستند برتری یک صفر را تا پایان حفظ کنند. 

برای این منظور فقط کافی بود ضربه خطایی که میزبان در دقیقه ۹۱ به دست آورده بود را پاسکاری کنند. یا توپ را به کناره ها ببرند تا وقت بازی به اتمام برسد. نکته ای که از فوتبالیست های لیگ برتری همین هم توقع می رود. آنها باید مدیریت زمان را به یاد داشته باشند اما در اقدامی شتاب زده و غیر منطقی که این روزها حتی در فوتبال محلات و در بین بازیکنان آماتور هم دیده نمی شود مهاجم سیاه جامگان با بی مسئولیتی تمام ضربه بی هدفی را روانه دروازه میهمان کرد که شوت رفع تکلیفی سیف اللهی با اختلاف زیاد از بالای دروازه نفتی ها بیرون رفت. تا در نهایت همین شوت بی دلیل باعث تغییر نتیجه دیدار شود.

شروع مجدد سنگربان نفتی ها پس از بیرون رفتن شوت سیف اللهی با ضربه سر بنگر پیش تاخته درون محوطه جریمه سیاه جامگان به آل کثیر رسید تا او به سومین گل فصلش دست پیدا کند. اتفاقی که آن را مدیون شوت منفی دو امتیازی بازیکنی است که گل بقای سیاه جامگان در فصل گذشته را به ثمر رسانده بود: آن هم گل است، این هم گل. 

در واقع روح اله سیف اللهی با شوتی بدموقع و در حالی که می توانست تا سوت پایان مسابقه توپ را در زمین حریف نگه دارد و زمان بازی را بکشد ، دو امتیاز  خانگی را از تیمش گرفت. امتیازاتی که در پایان فصل ارزش خود را نشان خواهند داد. البته اکبر میثاقیان  تقصیر را به گردن کسی نمی اندازد. او معتقد است: فوتبال است دیگر. کاریش نمی شود کرد. همین اتفاقاتش ما را بیچاره کرده است!

عکس‌ها: احمد هادی