برتری پیکان مقابل فولاد خوزستان

برتری پیکان مقابل فولاد خوزستان

وبسایت رسمی برنامه نود - پیکان مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود،  تیم های پیکان و فولاد خوزستان در سری رقابت های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف یک دیگر رفته بودند که بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید. 

بختیار رحمانی موفق شد در دقیقه 43 اولین گل تیمش در برابر فولاد را به ثمر برساند.

در دقیقه 46 روی سانتر ایمان مبعلی و ضربه سر عبدالله کرمی، فولاد خوزستان دروازه پیکان را باز کرد که داور این گل را مردود اعلام کرد. بعد از این اتفاق کادر فنی و بازیکنان فولاد به داور اعتراض کردند.

داور این دیدار به حامد لک (دقیقه 21)از تیم فولاد خوزستان و امیر حسین صادقی (دقیقه 90) و مهدی مومنی (دقیقه 64) از تیم پیکان کارت زرد نشان داد. 

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، ابوالفضل رزاقپور،  امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، امیرحسین کریمی، محمد صادق بارانی (از دقیقه 79 ماهان رحمانی)، بختیار رحمانی (از دقیقه 70 ابوالفضل ابراهیمی)، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و کنت ایکه چوکو

ترکیب فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، ایمان مبعلی، عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، فرشاد جانفزا (از دقیقه 68 آرش افشین)، علی اصغر آشوری، سینا مریدی (از دقیقه 82 یوسف کی شمس)، میلاد بدرقه، عبدالله ناصری و رضا دهقان (از دقیقه 60 رحیم زهیوی)

در اواخر بازی درگیری روی سکوها اتفاق افتاد که بعد از این اتفاق پورموسوی سمت سکوها آمد و از هواداران خواست آرامش خود را حفظ کنند.

در پایان مسابقه، هواداران فولاد به شدت علیه داور اعتراض کردند که عبدالله کرمی مدافع این تیم از آنها درخواست کرد آرامش خود را حفظ کنند.

گفتنی است، پیکان با این نتیجه 5 امتیازی شده و در رده 12 قرار گرفت و فولاد خوزستان نیز با 7 امتیاز در رده 6 جدول رده بندی قرار دارد. 

20441