نتایج دیدار های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود لیورپول به مرحله گروهی

نتایج دیدار های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود لیورپول به مرحله گروهی

وبسایت رسمی برنامه نود - چهارشنبه شب از ساعت 23:15 در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 5 مسابقه برگزار شد و طی آن تکلیف تیم های راه یافته به مرحله گروهی مشخص شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از اینکه روز گذشته تیم های سویا، ناپولی، المپیاکوس، سلتیک و ماریبور صعود خود به مرحله گروهی را مسجل کردند، امشب نیز تکلیف 5 تیم دیگر مشخص شد تا تیم ها منتظر قرعه کشی باشند.

تیم لیورپول در مهم ترین بازی امشب در خانه موفق شد با نتیجه 4-2 از سد هوفنهایم عبور کرده و به لطف پیروزی 2-1 بازی رفت، در مجموع با نتیجه 6-3 راهی مرحله گروهی شد. گل های شاگردان کلوپ در این مسابقه را امره جان در دقایق ('10 و '21)، صلاح ('18) و فیرمینیو ('63) به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مهم امشب، تیم زسکامسکو موفق شد با نتیجه 2-0 از سد یانگ بویز سوئیس عبور کرده و در مجموع با نتیجه 3-0 راهی مرحله گروهی شود. تیم اسپورتینگ لیسبون با پیروزی 5-1 مقابل استوا بخارست، به مرحله گروهی صعود کرد. تیم قره باغ آذربایجان در اتفاقی نادر و تاریخی موفق شد با وجود شکست 2-1 خارج از خانه مقابل کپنهاگن، در مجموع با تساوی 2-2 و گل زده بیشتر در خانه حریف جواز حضور در مرحله گروهی را کسب کند.

تیم آپوئل هم با تساوی 0-0 مقابل اسلاویا پراگ، در مجموع با نتیجه 2-0 پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.

1771