برانکو: الاهلی تحت تاثیر نام ربروف به دنبال پیروزی است

برانکو: الاهلی تحت تاثیر نام ربروف به دنبال پیروزی است

سرمربی کروات سرخپوشان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر الاهلی به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در رقابتی سرنوشت ساز فردا برابر سرگی ربروف قرار خواهد گرفت و امیدوار است موفق شود از این دیدار نیز با کسب نتیجه لازم خارج شود.

برانکو در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ما با یکی از بهترین تیم‌های عربستانی در کنار الهلال و النصر بازی داریم. برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. آنها تعداد زیادی از ملی‌پوشان خود را در اختیار دارند که پتانسیل بالای آنها را نشان می‌دهد.

سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص شانس پیروزی تیمش گفت: نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. قانون فوتبال می‌گوید این ورزش و مسابقه قابل پیش بینی نیست.

وی با اشاره به شرایط دو تیم گفت: الاهلی در سطح خیلی خوبی فوتبال بازی می‌کند و پرسپولیس هم چنین است و انتظار یک فوتبال با کیفیت را داریم. آنها بازیکنان جدید و کادر فنی خوبی را در اختیار گرفته‌اند. ربروف، سرمربی الاهلی، در دیناموزاگرب و اروپا بازی می‌کرد. نسبت به تفکرات او شناخت داریم. او سعی می‌کند فوتبال هجومی دیناموکیف را به الاهلی بیاورد. رونالدو هم که در این تیم بازی می‌کند، قبل از این در پارتیزان بازی می‌کرد و نسبت به او شناخت دارم.

سرمربی کروات سرخپوشان با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: الاهلی تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی هم دارد. ربروف از تیم بزرگی چون دیناموکیف آمده است. آنها تلاش می کنند که حالا بهترین نتیجه را بگیرند. الاهلی هم مانند دیناموکیف تیم صاحب نامی است. آنها فردا می خواهند به ما گل بزنند. چون تحت تاثیر نام مربی خود به دنبال بهترین نتایج هستند.

وی در خصوص اینکه چرا پرسپولیس از شانس‌های خود برای جذب 4 بازیکن خارجی سود نبرده گفت: ما منشا را به خدمت گرفتیم که در لیگ ایران دومین گلزن برتر بوده است. نفرات خوبی به تیم ما آمده اند و شرایط خوبی برای بازی فردا داریم.