امیدواری برای پرسپولیس؛ آژیر قرمز در الاهلی

امیدواری برای پرسپولیس؛ آژیر قرمز در الاهلی

وبسایت رسمی برنامه نود - دومین تیم فصل پیش عربستان، این فصل با مربی جدیدش روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

به گزارش وبسایت نود، فصل پیش الاهلی عربستان، نمایشی موفقی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا داشت. آن‌ها در لیگ، بعد از الهلال دوم شدند و در لیگ قهرمانان هم به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. فصل خوب الاهلی، با نمایش خوب در دیدارهای دوستانه آغاز شد. الاهلی در بازی‌های دوستانه پیش فصل، فقط به بارسلونا، مالاگا و میدلزبرو باخت و مقابل حریفان داخلی و آسیایی برد یا مساوی کرد. در طول لیگ حرفه‌ای عربستان هم الاهلی فصل را با سه برد پیاپی به پایان رساند و در 7 بازی آخرش، شکستی نداشت. اوضاعی که با شرایط فعلی آن‌ها، کاملا متفاوت است.

الاهلی این فصل سرهی ربروف را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. مربی اوکراینی که بر خلاف برانکو مربی پرسپولیس، سابقه زیادی در مربیگری ندارد قبلا فقط به لطف نام بزرگ دوران بازیگری، سرمربی دیناموکیف بوده است. حضور ربروف در آسیا و الاهلی، زیاد موفق نبود و آن‌ها در 4 بازی آخر دوستانه‌شان، سه بازی را باختند که شامل العین امارات، کونیاسپور ترکیه و القادسیه عربستان می‌شد. الاهلی که سال قبل به هیچ تیم آسیایی و عربستانی در بازی‌های دوستانه نباخته بود، این فصل بین رقبای آسیایی فقط یکی از تیم‌های آماتور کشورش را شکست داد و به بقیه باخت.

لیگ این فصل عربستان هم برای الاهلی، با یک باخت و پس از آن برد پرگل مقابل الفتح آغاز شده است. روی کاغذ، کارنامه ربروف در الاهلی ناامید کننده به نظر می‌رسد. او از 6 بازی آخر دوستانه و رسمی تیمش، 4 بازی را باخته و حالا باید با همین شرایط، روبروی پرسپولیس قرار بگیرد. شاید همین موضوع، بهترین فرصت را به پرسپولیس بدهد تا جلوی ستاره‌های گرانقیمت آن‌ها در زمین را بگیرد و رویای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را عملی کند. قبل از اینکه ربروف در الاهلی جا بیفتد و تیمش را روی غلتک بیندازد، برانکو و بازیکنانش می‌توانند کار آن‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا تمام کند.

22330