آغاز اردوی تیم ملی تکواندو؛ خبری از مهدی خدابخشی نیست

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو؛ خبری از مهدی خدابخشی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - دور جدید تمرینات تیم تکواندو برای حضور در مرحله دوم رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۷ از امروز به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش سایت نود، این رقابتها طی روزهای ۳۱ شهریور تا دوم مهرماه به میزبانی مراکش در رباط برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان که با سه نماینده در مرحله اول این رقابتها موفق به کسب یک نشان برنز شده بود، تمرینات خود را برای حضور در مرحله دوم از امروز آغاز می کند.

بر اساس دعوت مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو محمد کاظمی، امیر حسین ساسان، فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی برای حضور در این رقابتها به اردوی آماده سازی دعوت شدند.

بعد از بازگشت تیم منتخب دانشجویان ار رقابتهای یونیورسیاد، آرمین هادی پور،میرهاشم حسینی و سعید رجبی نیز به جمع این نفرات اضافه خواهند شد. ضمن اینکه مسعود حجی زواره و ابولفضل یعقوبی هم در صورت رفع مصدومیت به اردو دعوت می شوند.

در این رقابتها ۳۱ نفر برتر رنگینگ فدراسیون جهانی مجوز حضور دارند و کادر فنی تیم ملی در انتظار اعلام لیست شرکت کنندگان در این رقابتهاست تا صورت غیبت و انصراف تکواندوکاران شرایط حضور نفراتی چون رجبی و حسینی فراهم شود.

نکته قابل توجه اینکه مهدی خدابخش و بهنام اسبقی همچنان مورد بی توجهی مسئولان فدراسیون قرار داشته و به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند. 

39046