پیش بازی تاتنهام - چلسی؛ جدال جذاب لندنی‌ها در هفته دوم لیگ جزیره

پیش بازی تاتنهام - چلسی؛ جدال جذاب لندنی‌ها در هفته دوم لیگ جزیره

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی کار سختی مقابل تاتنهام دارد.

به گزارش وبسایت نود، در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ جزیره، تاتنهام برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان میزبان در ومبلی به میدان می رود، تیم پوچتینو در هفته دوم، میزبان چلسی است.

چلسی مدافع عنوان قهرمانی، روزهای خوبی را سپری نمی کند، آن ها بعد از شکست در جام خیریه، هفته گذشته با نه نفر مقابل برنلی شکست خوردند تا فصل را با باخت آغاز کنند. اما تاتنهام در هفته اول رقابت ها، با نتیجه 2-0 نیوکاسل را شکست داد.

فصل گذشته دو تیم سه بار به مصاف هم رفتند، در بازی رفت لیگ جزیره، چلسی 2-1 پیروز شد. در بازی برگشت تاتنهام موفق به برتری 2-0 شد تا روند پیروزی های پیاپی چلسی را قطع کند، دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی هم به مصاف هم رفتند که در آن مسابقه چلسی توانست 4-2 پیروز شود و به فینال برسد. آن بازی هم در ومبلی برگزار شد.

لاملا، دنی رز و انکودو غایبین تاتنهام هستند، احتمالاً تریپیه به بازی با چلسی می رسد. در آن سمت، هازارد و باکایوکو به دلیل مصدومیت قطعاً غایب هستند. پدرو هم ممکن است این بازی را از دست بدهد. کیهیل و فابرگاس هم به دلیل محرومیت، غایب هستند.

آمار و اطلاعات مسابقه؛

این اولین مسابقه در چارچوب لیگ برتر است که در ومبلی برگزار می شود. ومبلی پنجاه و هشتمین ورزشگاهی است که یک رقابت لیگ برتری در آن برگزار می شود.

تاتنهام فصل قبل در کل لیگ در خانه شکست نخورد که این اتفاق برای اولین بار از فصل 1964-1965 رقم می خورد.

چلسی در 17 مسابقه اخیرش در تمام مسابقات مقابل تاتنهام؛ تنها دو بار باخته است. 8 برد، 7 تساوی.

اسپرز تحت نظر پوچتینو، در لیگ برتر در داربی های لندن در خانه شکست نخورده است. 9 برد و 4 تساوی.

از فصل 1973-1974 پیش نیامده که چلسی در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر شکست بخورد، جالب است در ان فصل هم یکی از باخت ها مقابل برنلی اتفاق افتاد.

آخرین باری که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ جزیره، دو بازی ابتدایی خود را در لیگ شکست خورد، فصل 1981-1982 بود که استون ویلا با دو باخت کار را آغاز کرد.

1878