گواردیولا: اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره است

گواردیولا: اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در مورد دومین دیدار فصل برابر اورتون صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی با 2 گل برابر برایتون، سیتیزن ها برای ادامه شرایط خوب خود مقابل اورتون سخت کوش به میدان خواهند رفت.

شرایط مصدومان: "گوندغان به تازگی و بعد از چندین ماه دوری شرایط بازی کردن پیدا کرده و چند دقیقه ای در دیدار دوستانه حضور پیدا کرد. مندی نیز تقریبا آماده حضور در میادین شده است. فابین دلف نیز همانند مندی است و بازیکنانم تقریبا همگی آماده بازی کردن هستند."

حملات تروریستی بارسلون: "تمام فکر من پیش افرادی است که جان خود را از دست داده اند اما بارسلونا دوباره بیدار می شود و زیبایی های کاتالونیا نمایان خواهد شد."

ادامه بازار تابستانی: "باید ببینیم تا روز آخر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بعضی اهداف شدنی و بعضی غیرممکن هستند اما من معتقدم بازیکنانم بهترین هستند ولی باید بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم. سعی کردیم در زمان پیش فصل بهترین اتفاقات را برای باشگاه رقم بزنیم و حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

رویارویی با اورتون: "این تیم یکی از بهترین ترکیب های لیگ جزیره را دارد و بازیکنان بزرگی نیز به اورتون اضافه شده اند. اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره است و من به این موضوع اطمینان دارم.

من اطمینان دارم که آنها همانند فصل گذشته برابر ما بازی کرده و با بازیکنانی مانند ساندرو به دفاع ما هجوم خواهند آورد. اورتون تیمی با بازیکنان بزرگ و مدافعان قدرتمند است."