ذوب آهن صفر - سپاهان 2 ؛ فوتبال اصفهان پیروز شهرآورد نصف جهان

ذوب آهن صفر - سپاهان 2 ؛ فوتبال اصفهان پیروز شهرآورد نصف جهان

وبسایت رسمی برنامه نود - سپاهان اصفهان فاتح شهرآورد نصف جهان شد. 

به گزارش وب سایت نود، در شهرآورد اصفهان که عصر امروز در فولاد شهر برگزار شد، تیم فوتبال سپاهان در یک بازی بسیار زیبا و جذاب موفق شد ذوب آهن را مغلوب کرده و اولین شکست امیر قلعه نویی در لیگ هفدهم را رقم بزند. در ادامه گزارش این بازی را می خوانید. 

ذوب آهن اصفهان صفر - سپاهان اصفهان 2

ساسان انصاری (72) و جلال الدین علی محمدی (94)

ذوب آهن

رشید مظاهری ، وحید محمد زاده ، محمد نژاد مهدی ، مهران اسماعیلی فر ، درخشان مهر ، حمید بوحمدان ، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان ، محمد امینی ، ربیع عطایا و مرتضی تبریزی

سپاهان اصفهان

لی اولیویرا، سعید آقایی، حسن جعفری، ژایرو رودریگوئز، عزت الله پورقاز، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، شاهین ثاقبی، حسین پاپی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری

دقیقه 2: موقعیت مناسبی در دهانه دروازه نصیب سعید آقایی شد ولی این بازیکن به راحتی این فرصت را هدر داد.

دقیقه 4: ضربه سر محمدرضا حسینی روی کرنر ارسالی از سمت چپ سپاهان  از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 8: تیم سپاهان چسبیده به محوطه ی جریمه صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شد که شوت محکم مهرداد محمدی را رشید مظاهری با واکنشی تماشایی برگشت داد؛ در برگشت حسن پاپی به توپ ضربه زد که در میان راه به مدافعین سپاهان برخورد کرد تا این موقعیت خوب برای طلایی پوشان از دست برود.

دقیقه 11: ارسال از سمت راست ذوب آهن روی سر مهرداد محمدی فرود آمد ولی ضربه ی این بازیکن با واکنش دیدنی مظاهری از دست رفت.

دقیقه 24: ارسال ربیع عطایا و ضربه ی سر نژاد مهدی می رفت گل اول بازی را رقم بزند، اما کمک اول مسابقه پرچمش را بالا برد.

دقیقه 28: مهدی رجب زاده ارسال زیبایی به محوطه جریمه سپاهان انجام داد که ضربه ی سر محمدرضا حسینی در آستانه ورود به دروازه توسط اولیویرا دفع شد.

دقیقه 33: ضربه ی سر نژاد مهدی روی کرنر ارسالی با عکس العمل به موقع مدافع سپاهان از روی خط دورازه برگشت داده شد.

دقیقه 34: پاس مهاجمین سپاهان به پشت محوطه جریمه با خروج مظاهری همراه شد و این گلر در مصف با مهرداد محمدی زودتر توپ را زد؛ اما به نظر می رسید مظاهری توپ را با دست بیرون محوطه جریمه لمس کرد.

دقیقه 44: باز هم ارسال از سمت چپ خط دفاعی سپاهان با ضربه ی ذوبی ها در داخل محوطه جریمه همراه شد ولی اینبار توپ به همانجایی رفت که اولیویرا ایستاده بود.

دقیقه 57: سپاهان در ضد حمله صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد ولی تعلل بازیکنان این تیم باعث از دست رفتن موقعیت شد.

دقیقه 63: در شرایطی که تیم سپاهان موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، تعلل ثاقبی باعث شد ذوب آهن یک ضدحمله را ترتیب دهد. در ادامه پاس فوق العاده ی درخشان مهر، تبریزی را در موقعیت تک به تک با اولیویرا قرار داد ولی واکنش بهتر اولیویرا مانع از ثبت گل اول بازی شد.

دقیقه 72: مهرداد محمدی در گوشه محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ زیبا به سمت دروازه میزبان شوت زد که توپ در بین راه با برخورد به سر ساسان انصاری به گوشه دروازه مظاهری رفت. مظاهری هرچه تلاش کرد نتوانست به توپ برسد تا قفل دروازه ها در این بازی شکسته شود.

دقیقه 83: سانتر از جناحین و ضربه ی مرتضی تبریزی با اختلاف از بالای دورازه راهی بیرون شد.

دقیقه 86: پاس زیبای محمدزاده با سر به پهلوان رسید، اما باز هم سدی به نام اولیویرا پیش روی این بازیکن و مهاجمان ذوب اهن بود.

دقیقه 3+90: مدافع آخر ذوب آهن در دفع توپ دچار اشتباه شد و علی محمدی با توپ ربایی به سمت دروازه میزبان حرکت کرد اما خروج مظاهری و تکل مدافع ذوب آهن این فرصت را از سپاهان گرفت اما در برگشت، توپ به مهرداد محمدی رسید و او یک بار دیگر به علی محمدی پاس داد تا این بازیکن با دریبل مظاهری در مقابل دروازه خالی ذوب آهن قرار بگیرد و در نهایت دروازه تیم قلعه نویی برای دومین بار باز شد. 

پایان بازی

ذوب آهن اصفهان صفر - سپاهان اصفهان 2 

خلاصه بازی ذوب آهن و سپاهان اصفهان را  اینجا ببینید. 

 2081