پرسپولیس 1 -1 سیاه جامگان / توقف صدرنشين در آزادی

پرسپولیس 1 -1 سیاه جامگان / توقف صدرنشين در آزادی

وبسایت رسمی برنامه نود -  چهارمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود ، پرسپولیس و سیاه‌جامگان مشهد در نخستین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

فرشاد احمدزاده در دقیقه شش این دیدار برای سرخپوشان گلزنی کرد و امیرمحمد پناهی هم در دقیقه 85 سیاه‌جامگان را صاحب گل کرد.

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

سیاه جامگان : محمد ناصری، رضا شربتی، محسن آقایی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمدمهدی عسگری، روح‌الله سیف‌الهی، حسین بادامکی، پیام ملکیان و وحید عسگری

دقایق حساس

دقیقه 3 : اشتباه مدافعان پرسپولیس در یارگیری حسین بادامکی را در محوطه جریمه با بیرانوند تک به تک کرد اما ضربه آرام و عجیب این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 7 ( گل اول پرسپولیس - احمدزاده ) : سانتر امیری روی دروازه با ضربه سر طارمی همراه بود و در ادامه اشتباه مدافعان و گلر سیاه جامگان باعث شد احمدزاده از این توپ نهایت استفاده را ببرد و گل اول سرخپوشان به ثمر برسه.

دقیقه 10 : حرکت محمد انصاری از سمت چپ با پاس زمینی و ضربه علیپور همراه بود که یک گل آفساید نتیجه این کار بود.

دقیقه 22 : محسن مسلمان در حالیکه می‌توانست به همبازیانش پاس بدهد توپ را از پشت محوطه جریمه شوت زد که توپ او از بالای دروازه سیاه جامگان با فاصله زیادی به اوت رفت.

دقیقه 26: پاس شجاع خلیل زاد پشت خط دفاع و در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید و صحنه ای مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد که داور اعتقادی به این مسئله نداشت.

دقیقه 32 : باز هم بار دیگر روی پاس رو به جلو و زمینی انصاری علیپور دروازه سیاه جامگان را باز کرد و این گل هم آفساید اعلام شد.

(بدشانسی‌های ناتمام علیپور/ گل، آفساید، پنالتی)

دقیقه 45: طارمی یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد و ضربه او از داخل محوطه شش قدم را دروازه بان تیم سیاه جامگان مهار کرد.

دقیقه 48 : کرنر رو کوتاه کار میکنند بازیکنان پرسپولیس ، پاس کات بک احمدزاده برای طارمی و ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را محمد انصاری زد و توپ به قفسه سینه عسگری بازیکن سیاه جامگان خورد و او دچار مصدومیت شد.

دقیقه 68:  طارمی با دروازه بان سیاه جامگان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و نتوانست از این فرصت استفاده کند و ناصری توپ را مهار کرد.

دقیقه 75: ناصری توپ را به اشتباه به منشا سپرد ولی توپ از پای این بازیکن جدا شد و این فرصت از دست رفت.

دقیقه 85 ( گل اول سیاه جامگان - امیرمحمد پناهی ) : حرکت یونس شاکری و تکل سیدجلال حسینی فاز اول این حمله را دفاع کرد اما در ادامه همین توپ امیرمحمد پناهی با یک تکل بلند توپ را به گل تبدیل کرد. 

دقیقه 92 : پاس در عمق عالی نعمتی برای طارمی با واکنش مناسب ناصری همراه شد و این فرصت از دست رفت.

خلاصه بازی: پرسپولیس ۱-۱ سیاه جامگان

2020