کان: عملکرد آنچلوتی زیر ذره بین خواهد بود؛ بایرن مونیخ باید در نقل و انتقالات بیشتر هزینه کند

کان: عملکرد آنچلوتی زیر ذره بین خواهد بود؛ بایرن مونیخ باید در نقل و انتقالات بیشتر هزینه کند

وبسایت رسمی برنامه نود - الیور کان اعلام کرد کارلو آنچلوتی نیاز دارد تا در فصل جدید بایرن مونیخ را رو به پیشرفت هدایت کند.

به گزارش وبسایت نود، بایرن که فصل گذشته برای پنجمین سال متوالی موفق شد به قهرمانی بوندس لیگا دست یابد در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری بحث بر انگیز مقابل رئال مادرید شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد. این تیم دیداریهای پیش فصل را نیز با شرایط خاصی پشت سر گذاشته است و در سوپرکاپ فوتبال آلمان نیز در ضربات پنالتی موفق شد دورتموند را شکست دهد، الیور کان در مصاحبه ای که با نشریه Kicker داشت در خصوص فصل پیش روی باواریایی ها گفت:

قطعا عملکرد آنچلوتی زیر ذره بین قرار دارد. لیگ قهرمانان اروپا یک معیار است که عملکرد آنچلوتی را نشان دهد، همچنین استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم نیز معیار دیگری است که آنچلوتی باید به آن نیز توجه کند.

بایرن که در دیدارهای پیش فصل خود مقابل میلان، لیورپول، اینتر و ناپولی متحمل شکست شده است در این دیدارهای دوستانه شرایط بدی داشته است و کان در این خصوص افزود:

با توجه به تجربه ای که دارم باید بگویم وقتی در دیدارهای پیش فصل شرایط نا مساعدی را تجربه می کنید ممکن است این شرایط را در دیدارهای رسمی نیز تجربه کنید.

بایرن با شکستن رکورد نقل و انتقالات خود تولیسو را با قیمت 41.5 میلیون یورو به خدمت گرفته است، این تیم همچنین با قراردادی قرضی و دو ساله خامس رودریگز را نیز به خدمت گرفته است، هرچند که این ارقام در برابر رقم انتقال نیمار بسیار ناچیز به نظر می رسد  اما کان اعلام کرد بایرن نیاز دارد هزینه بیشتری در نقل و انتقالات انجام دهد تا در لیگ قهرمانان اروپا همچنان بتواند به رقابت بپردازد:

اگر بایرن می خواهد همچنان در بین 3 یا 4 تیم برتر اروپا باشد باید هزینه بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد. اینکه بایرن برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری در پیش ندارد بدون ضرر هم نیست. اگر به عنوان بازیکن بدانم که قهرمانی در لیگ آلمان دیگر یک اتفاق بزرگ نیست، بخاطر قهرمانی روحیه خاصی نخواهم داشت و به همین دلیل است که باید این رقابت ها سخت ت ر و رقابتی تر دنبال شود. برای مثال در لیگ انگلیس و اسپانیا مدعیان قهرمانی برای کسب عنوان قهرمانی به سختی تلاش می کنند.

1899