پیش بازی تیم های منچستر سیتی و لیورپول در هفته نخست لیگ برتر

پیش بازی تیم های منچستر سیتی و لیورپول در هفته نخست لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته نخست لیگ برتر انگلیس بار دیگر آغاز خواهد شد تا بار دیگر هیجان به فوتبال اروپا باز گردد.

به گزارش وبسایت نود، در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و سیتی در خانه رقبای خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت، هرچند که هر دو تیم به مصاف تیم های نه چندان قدرتمندی خواهند رفت اما به نظر می رسد واتفورد و برایتون با ارائه دیدار تدافعی کار را برای رقبای بزرگ خود سخت کنند.

واتفورد – لیورپول:

واتفورد که فصل گذشته را به هر ترتیبی که بود موفق شد همچنان در لیگ برتر بماند باید در نخستین دیدار از فصل جدید این رقابت ها به مصاف لیورپولی برود که فلیپه کوتینیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، دو تیم در هفته نخست از لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این دیدار ساعت 16 در ورزشگاه ویکریج رود برگزار خواهد شد، با این وجود شاگردان کلوپ به نظر می رسد تمرکز اصلی خود را معطوف به دیدار انتخابی لیگ قهرمانان اروپا کرده اند، این تیم برای آنکه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد باید از سد هوفنهایم بگذرد. در سوی مقابل به نظر می رسد واتفورد  با ارائه دیداری تدافعی  در نظر داشته باشد تا دروازه اش را در برابر قرمز های آنفیلد بسته نگاه دارد. لیورپول علاوه بر کوتینیو، لالانه، استوریج، اینگز و هندرسون را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

برایتون- منچستر سیتی:

تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر پس از سال 1983 برای نخستین بار است که در رقابت های لیگ برتر به میدان خواهد رفت. این تیم که در فصل نقل و انتقالات موفق شده است مهمترین بازیکنان خود را حفظ کند در دیدارهای پیش فصل خود نمایش های نسبتا خوبی داشت و هرچند که مقابل اتلتیکو مادرید با حساب 3-2 شکست خورد اما در فاز تدافعی نمایش درخشانی داشت، در سوی مقابل شاگردان گواردیولا برای شروعی قدرتمند مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد، سیتی که فصل نقل و انتقالات شلوغی را داشت با ترکیبی قدرتمند تر از گذشته فصل جدید لیگ برتر را آغاز خواهد کرد. دو تیم ساعت 21 در ورزشگاه آمریکن اکسپرس کامیونیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سیتی در این دیدار گوندوغان و مندی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما دست پپ باز است تا با بازیکنان جانشین جای خالی این دو بازیکن خود را پر کند.

 1899