پیش بازی چلسی - برنلی؛ مدافع عنوان قهرمانی در پی شروعی خوب

پیش بازی چلسی - برنلی؛ مدافع عنوان قهرمانی در پی شروعی خوب

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در هفته اول لیگ جزیره، میزبان برنلی است.

به گزارش وبسایت نود، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فصل 2017-2018 را با بازی مقابل برنلی در خانه آغاز می کند. دیدار فصل قبل دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج 3-0 به سود چلسی پایان یافت.

آبی های لندن پیش فصل خوبی را تجربه نکردند، تیم کونته در 4 مسابقه پیش از شروع لیگ برتر، 2 باخت داشتند. آن ها یکشنبه نیز در جام خیریه انگلیس، در ضربات پنالتی مقابل آرسنال شکست خوردند تا اولین جام فصل از دست برود. تیم کونته با وجود برتری 1-0 تا دقایق پایانی، در ضربات پنالتی با نتیجه 4-1 شکست خورد. برنلی هم در تور پیش فصل خود، هفت بازی انجام داد که موفق به کسب چهار برد شد.

باکایوکو و هازارد به دلیل مصدومیت غایبین این دیدار هستند. پدرو به بازی با برنلی می رسد. اما موزس به دلیل اخراج در دیدار  فینال جام حذفی مقابل آرسنال، غایب است. در آن سمت هم، مارنی مصدوم برنلی است که به این بازی نمی رسد.

در شش بازی اخیر دو تیم، برنلی هرگز پیروز نشده است. چلسی 4 بار برنده شده است. آبی های لندن موفق به زدن 13 گل شده اند و برنلی فقط 4 گل به ثمر رسانده است. فصل گذشته در زمین برنلی بازی دو تیم با تساوی 1-1 پایان یافت، در استمفوردبریج هم چلسی 3-0 برنده زمین را ترک کرد.

آماری از مسابقه؛

چلسی 15 مسابقه از 16 بازی اخیر خانگی اش را در لیگ برتر پیروز شده است.

آبی های لندن در 4 مسابقه اخیر خانگی شان در لیگ برتر، در هر بازی حداقل سه گل زده اند.

برنلی در 18 مسابقه از 19 بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ برتر، موفق به کسب برد نشده است.

چلسی در هفت مسابقه اخیر مقابل برنلی در تمامی رقابت ها، شکست نخورده است.

برنلی در 5 مسابقه از 6 بازی اخیرش در لیگ برتر، حداقل دو گل خورده است.

1878