برانکو آماده تکرار تاریخ؛ شروع رویایی و قهرمانی

برانکو آماده تکرار تاریخ؛ شروع رویایی و قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - برانکو در دومین سال پیاپی، برای رسیدن به رکورد بهترین شروع پرسپولیس در تاریخ لیگ خیز برداشته است.

به گزارش وبسایت نود، برد پرسپولیس مقابل نفت تهران، یعنی تیم برانکو این فصل را هم با امتیازات کامل از سه بازی ابتدایی آغاز کرده است. اتفاقی که قبل از این فقط سه بار برای پرسپولیس در لیگ برتر افتاده بود. پیش از ورود برانکو، بهترین شروع پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به دوره هفتم و مربیگری افشین قطبی مربوط می‌شد. در آن‌ فصل، آن‌ها هر 4 بازی ابتدایی را بردند، بازی پنجم مساوی کردند و در پایان فصل قهرمان شدند.

فصل پیش، برانکو یک بار دیگر همین مسیر را با پرسپولیس تکرار کرد. 4 بازی اول را برد، بازی پنجم مساوی شد و در پایان فصل، پرسپولیس به قهرمانی رسید. این فصل برانکو، می‌تواند دوباره به این رکورد برسد یا حتی آن‌ها بهبود بدهد. پرسپولیس سه بازی اولش را برده، هفته بعد در خانه میزبان سیاه جامگان است و هفته پنجم هم با گسترش فولاد در تبریز بازی می‌کند.

سابقه نشان داده که اگر پرسپولیس هفته بعد را هم ببرد و لیگ را با 4 برد پیاپی آغاز کند، حتما قهرمان خواهد شد. اتفاقی که در لیگ‌های هفتم و شانزدهم برای این تیم افتاده و برانکو امسال هم قصد تکرار آن را دارد.

22330