کمیته داوران برنده دوئل 5ساله؛ هت‌تریک اصفهانیان

کمیته داوران برنده دوئل 5ساله؛ هت‌تریک اصفهانیان

وبسایت رسمی برنامه نود - اختلاف‌های زیادی در دنیا وجود دارند که حل‌شدنی نیستند. از اختلاف‌های فامیلی و امثالهم گرفته تا اختلافات قبیله‌ای. اختلافاتی است که گویا ازلی و ابدی‌اند.

به گزارش وب‌سایت نود، چند سالی است به لیست اختلافات حل‌نشدنی، یک مورد جدید هم اضافه شده است. اختلافات کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال. جایی که اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران با تمام روسای دپارتمان در این 5سال مشکل اساسی و ریشه‌ای داشته است.

اصفهانیان. فردی که از سال 1391 روی صندلی ریاست کمیته داوران نشسته و در این 5 سال، سه رئیس دپارتمان را از میدان به در کرده است! روسای دپارتمانی که بعد از اختلاف با آقای رئیس عطای این سمت را به لقایش بخشیده و با یک استعفا، میدان را واگذار کرده‌اند. بعد از حسین عسگری‏  و مسعود عنایت این بار نوبت کامرانی‌فر بود که هت‌تریک اصفهانیان را کامل کند. کامرانی‌فر که با برند یک کمک داور جوان و بین‌المللی و آشنا به علم روز، امیدواری‌هایی را برای بهبودی داوری ایران به وجود آورده بود به همان جایی رسید که دو رئیس قبلی رسیده بودند.

حالا سومین رئیس دپارتمان داوری هم رفته است تا احتمالا کمیته داوران به آن چه مطلوبش است برسد. استقلال و اختیار کامل. این‌طور که شنیده می‌شود قرار است اصفهانیان این بار شخصا برای دپارتمان داوری دبیر انتخاب کند. دبیری که کاملا با کمیته داوران هماهنگ بوده و مشکلی برای آقای رئیس بوجود نیاورد. البته در این سالها مشکلات بوجود آمده برای رئیس دپارتمان بوده و رئیس کمیته داوران ضرری رامتحمل نشده است و این جنگ سالهاست که یک طرفه در جریان است و یک طرفه قربانی می‌گیرد. در نهایت گویا اصفهانیان برنده نهایی این دوئل شده و توانسته حرفش را به کرسی بنشاند و فاتح این جنگ چندین و چند ساله شود. تنها نکته مثبتی که در این پیروزی می‌تواند وجود داشته باشد این است که شاید با یک‌طرفه شدن جنگ ودرگیری‌ها کمی اوضاع داوری فوتبال ایران بهتر شده و از روزهای بحرانی فاصله بگیرد. 

30388