جرارد: کوتینیو برای جدایی مجبور است با لیورپول بجنگد

جرارد: کوتینیو برای جدایی مجبور است با لیورپول بجنگد

وبسایت رسمی برنامه نود - استیون جرارد، بازیکن اسبق لیورپول گفت که کوتینیو فقط در صورتی می تواند از سرخ ها جدا شود که با باشگاهش جنگ راه بیاندازد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا جدی ترین مشتری کوتینیوی 25 ساله است. بارسایی ها این بازیکن را جدی ترین گزینه جانشینی نیمار می دانند و  قیمتش حدودا 100 میلیون پوند تخمین زده می شود. جرارد که فصل گذشته برای فعالیت به عنوان مربی در رده های پایه لیورپول به این تیم برگشته است در مورد شرایط کوتینیو صحبت کرد. جرارد که به عنوان مفصر بازی رئال و یونایتد در سوپرجام اروپا در شبکه بی تی اسپورت حضور یاتفه بود، بیان کرد:

شرایط کوتینیو بسیار بسیار مشکل است. قبلا به عنوان یک بازیکن و یک هوادار در ماسکرانو و سوارز این شرایط را مشاهده کردم و هم برای باشگاه هم برای بازیکن اوضاع خیلی سخت است. نکته مثبت برای هواداران لیورپول این است که کلوپ، سرمربی تیم سعی می کند در این مسیر ثابت قدم بماند و بازیکن برزیلی را حفظ کند. هیئت مدیره هم می خواهند که کوتینیو بماند. لیورپول مسلما در چنین شرایطی به دنبال پول نیست. ما باشگاهی نیستیم که به دنبال فروش باشیم به همین خاطر لیورپول همه کار می کند تا این بازیکن را حفظ کند اما در نهایت باید دید که کوتینیو چه تصمیمی می گیرد. لیورپول برای او کار را آسان نمی کند و احتمالا اینبازیکن مجبور خواهد شد تا با باشگاهش جنگ راه بیاندازد.

کوتینیو در بازی لیورپول و بیلبائو در دوبلین به علت مصدومیت حضور نداشت و احتمالا بازی اول سرخ ها در لیگ برتر مقابل واتفورد را از دست خواهد داد.

1140