مومنی: مقابل ذوب‎‌آهن محکوم به برد هستیم

مومنی: مقابل ذوب‎‌آهن محکوم به برد هستیم

مهدی مومنی بازیکن تیم پیکان می گوید که از دیدار برابر ذوب آهن پیروزی های این تیم شروع خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی بازیکن تیم پیکان در مورد شکست 2 بر 3 مقابل تیم پارس جنوبی جم در خانه ی این تیم گفت: تمام فکر و ذهن‌مان را برای بردن آماده کرده بودیم و با همین افکار پا به زمین ورزشگاه تختی جم گذاشتیم. در ابتدای بازی دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم و فکر نمی‌کردیم 2 گل دریافت کنیم. 

وی ادامه می دهد: بعد از گل‌هایی که دریافت کردیم، تمام توانمان را گذاشتیم تا نتیجه بازی را تغییر دهیم که متاسفانه آنچه تصور نمی‌کردیم، رخ داد. با وجود آنکه پارس جنوبی برنده این دیدار بود اما معتقدم نه روز ما بود و نه روز آنها. 

هافبک تهاجمی تیم پیکان در مورد دیدار هفته ی سوم مقابل ذوب آهن عنوان کرد: ما باید از این شکست درس بگیریم و باید در مسابقه بعدی‌مان بازی را از همان دقایق ابتدایی با قدرت شروع کنیم. ما باید باخت هفته گذشته را به هر نحوی که شده جبران کنیم. مصاف با ذوب آهن مطمئنا یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود و پیکان در این دیدار محکوم به برد است. 

مهدی مومنی در مورد نتایج دو هفته ی ابتدایی پیکان بیان کرد: ما برای کسب نتیجه باید خوب تمرین کنیم و هیچ اشتباهی نداشته باشیم. اگرچه هفته‌های ابتدایی است و هنوز فرصت جبران هست اما نباید با این فکر، بازی‌ها را شل بگیریم و در جمع‌آوری امتیازهایمان از حریفان عقب بمانیم. انشااله بازی با ذوب آهن شروع پیروزی‌هایمان باشد و جبرانی برای نتایج دو هفته گذشته باشد.